Téma diplomové práce - Fakulta životního prostředí

234
21.9.11 12:04

téma diplomové práce

Hezký den všem,
studuji fakultu životního prostředí a měla bych začít přemýšlet o tématu diplomové práce. Ale nějak mě nic nenapadá. Napadlo by Vás někoho nějaké zajímavé téma z oblasti životního prostředí zejména ochrana přírody. Děkuji předem za příspěvky
:kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
218
21.9.11 12:18

S tématem teda nepomůžu, ale někdy není od věci volit taky podle vedoucího práce. A určitě nějakou nabídku témat máte, nebo ne?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
234
21.9.11 12:19

no já bych si chtěla to téma vybrat sama

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3540
21.9.11 12:20

a co zkusit zdokumentovat situaci šumavských lesů?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10222
21.9.11 12:25

trideni odpadu?jak to bylo driv, co se pro to dela ted, jake jsou vysledky. udelat si dotaznik a zjistit co si o tom lidi mysli, jestli trideji, jak a co… co na to legislativa EU, popr srovnani s jinymi zememi

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8911
21.9.11 12:28

Taky mě jako první napadlo třídění odpadů. Třeba i udělat srovnání, jak se třídí u nás a jak jinde ve světě (jsme lepší x horší), v případném dotazníku třeba i otázku, zda je to pro lidi dostupné (rozuměj zda mají poblíž kontejnery na tříděný odpad) atd.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10222
21.9.11 12:30

a popripade se pokouknout i po tom, co se s odpadem deje potom, co se z nej treba vyrabi a tak.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10905
21.9.11 12:41

Kláro,