Třísměnný provoz a dálkové studium

Anonymní
10.1.17 23:35

třísměnný provoz a dálkové studium

Ahoj, myslíte že se to dá zvládnout, už přes měsíc jsem nebyla ve škole kvůli nové práci, je to náročný, jsem v posledním ročníku a chtěla bych to dodělat ale peníze jsou také potřeba.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1275
10.1.17 23:39

Když vidíš že už přes měsíc to moc nejde tak nevím jestli se to dá nějak extra změnit.
Zkus to, všechno se dá ale je to náročné. Nejspíše budeš muset jednu věc obětovat. Ta škola se nedá odložit?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
10.1.17 23:44

Tak potřeba školy je, páč mi jinak zůstane základní vzdělání, studuju dálkově učnák.

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
10.1.17 23:52

Mám dítě 6 let a přítele, hodně mi pomáhá, ale stejně ta představa že zítra mám školu a pak hned na odpolední je hrozná

• Citovat
  • Upravit
660
10.1.17 23:53

Zvládnout se to dá :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
10.1.17 23:54

Nebo po noční jít hned do školy, to se vůbec nevyspím, do toho učit se na záverečky

• Citovat
  • Upravit
1275
10.1.17 23:58

A přítel to neutáhne? nemá práci? Takhle se dost psychicky týráš. Střední je nutno dodělat. Práce nemůže počkat? Co studuješ?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
11.1.17 00:00

Tak jak píšeš že tě zítra čeká škola a pak hned práce tak místo toho psaní tady jít spát, a aspoň trochu si odpočinout? Hned by to bylo lepší. Nemyslíš? :think:
Určitě se to zvládnout dá ale je to hold náročný.

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
11.1.17 00:04
@KatieAndLily píše:
A přítel to neutáhne? nemá práci? Takhle se dost psychicky týráš. Střední je nutno dodělat. Práce nemůže počkat? Co studuješ?

Přítel to utáhne ale našla jsem si dobře placenou práci tak bych jí nerada zahodila.

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
11.1.17 00:16
@Anonymní píše:
Hele, toto ale nemáš napořád. A ve 30-40ti už asi učnák nedoděláš. Nebuď hloupá