Tvarohový krém - rada

6914
11.2.23 15:42

Tvarohový krém - rada

Ahoj holky,

mám tu kelímek mascarpone, šlehačky a tučného tvarohu.
Dá se z toho udělat krém na dort? Pokud ano, prosím postup a poměr surovin, jsem úplný začátečník.

Děkuju moc! :srdce:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
56107
11.2.23 16:06

Vyslehat šlehačku, smíchat s mascarpone a poté vmichat tvaroh, asi bych ho nedala celý. Já bych to ani nesladila.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
952
11.2.23 16:40

Dá a bude to moc dobré. šlehečku vyšlehej, všechno dohromady spoj. Se třtinovým cukrem a vanilkou. Těsto upeč kakaové. A navrch čokoládu (buď čokoláda a šlehačka rozpuštěné dohromady. Anebo - rozpusti čokoládu a spoj s rozmačkanými banány - 150 g čokolády, dva menší banány.
Anebo mezi vrstvu těsta a krému přidej ovoce (zmražené bobulovité ovoce, trochu cukru společně povařit), navrch krému bobulovité ovoce.
S jahodami, teď na Valentýna, bude asi dokonalý.
Anebo rozpusti čokoládu, smíchej s tvarohem, pak s maskarpone a přidej šlehačku a budeš mít čokoládový krém.
Anebo do toho krému přidej ještě trochu pistáciového nebo arašídového másla. A navrch ozdob ořechy - případně ještě opražené s cukrem.

Můj nejoblíbenější krém - na 500 g tvarohu 250 g šlehačky. Anebo kombinace se zakysanou smetanou. Anebo rozpuštěná čokoláda spojená se zakysanou smetanou a šlehačkou. Mascarpone moc nepoužívám, v kombinaci se šlehačkou už je to moc „těžký“ - tučný krém. Ale o to víc vám nejspíš bude chutnat, pokud ho budete jíst jen jednou, nebo jednou za dlouhou dobu. pravidelně by se asi rychle přejdl.

Jo, tento druh mléčných krémů mi přijde nejlepší ve velké několikacentimetrové vrstvě. Buď jen jedna, maximálně dvě vrstvy těsta, spíše tenké.

Pokud ním chystáš pomazat několik vrstev těsta i dortu kolem, nejspíš jeho chuť nevynikne. mé dorty jsou spíš o krému, než o těstě (na jeden dort používám cca 60 g mouky).

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1079
11.2.23 16:42