Tvrdnutí břicha po lehké námaze

Napsat příspěvek
Velikost písma:
5527
5.5.10 23:40

Jity, nejsem odborník, takže cokoli ohledně této problematiky píšu, jsou jen mé „zkušenosti“ :oops: Já jsem prostě za to magnezko vděčná, takže se mu nebráním, když alespoń trošku pomáhá :nevim: To střídání teplé a studené vody aplikuju kvůli křečovým žilám, ale na křeče v lýtkách to u mně asi nezabírá :nevim: Jak jsi to prosím tě myslela s tím ručníkem? To si necháš u postele mokrý ručník, a když tě chytne křeč, tak po něm dupeš? Blbá otázka :oops: Mně když to chytne, tak jen úpěnlivě skučím a čekám, až to přebolí. Je to šílené :evil: :zed:
Nicky, o tom vysazení magnrzka v posledním měsíci jsem taky slyšela. To už se má nechat všemu volný průběh… Tak ho brzy vysadím :nevim: A za radu s vápníkem děkuji. Hned zítra si namíchám vápníkový koktejl ;) Snad pomůže! :palec: Křeč do lýtka mě chytá každý den nad ránem a je to šílenééééé :zed: :zed:

(A ještě postesknutí mimo téma - Připadám si jako úplná troska. Mám problémy se zády, která mě šíleně bolí, pak to tvrdnoucí břicho, do toho ty křeče a aby toho nebylo málo, tak mi včera trhali osmičku zub. Když se nedržím za záda nebo za břicho, tak se držím za hubu. Fakt sexy mamina :cert: )

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
22939
6.5.10 08:01

Ahoj Lulje, :dance:
ten ručník je suchý a dupu na něj- pomáhá mi to vždycky. Přesně tak, jako když šlapu vodu. Ještě mi pomáhá, těsně před tím, než vstanu, tak na 5-20 počítání si lehnu na břicho (pokud Ti to dovolí) a přitahuji si levou rukou levou nohu a pravou stranu stejně. Ale v těh. to moc nejde.
Hezký den :kytka:
 Jitka

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
misa.m
6.5.10 08:54