Tvrdý útvar v břiše

111
24.1.21 09:42

Tvrdý útvar v břiše

Dobrý den, mám takový dotaz už před měsíce když jsem v práci tahala těžké věci pocítila jsem bolest na prave strane pod zebry zjistila jsem ze zde mám tvrdý útvar ve tvaru válce který mi zaleze a vyleze myslela sem si ze jde o kýlu proto jsem byla lékařem poslána na sono břicha kde nic nenašli, bolest od toho tvrdého válečku my jde do zadu do zad a při větší námaze mě boli celá práva strana zad pod zebry, jsem z toho zoufalá a nevim co by to mohlo byt 😟 lékař mluvil něco o vyhrezle potence ze i to je jedna z možnosti, myslíte ze by to mohli byt obtíže od zad? Mám 53 kolo a v práci taham těžké sudy s pivem a podobně těžké věci..když jsem doma v klidu ten tvrdý valecek v břiše někdy ani nevyleze v leze ho nehmatam vůbec. Děkuji za odpověď

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3338
24.1.21 10:08

Může to být bludná ledvina. Máme to v rodině. Ledvina je usazená v takovém polštáři a když je člověk hubený, může se ledvina uvolnit a je hmatná v břiše a může i bolet, ale životu nebezpečné to není. Je třeba jít na sono.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
111
24.1.21 10:12

@Veveří já sem na sonu prave byla a nic tam neviděl tak nevim je pravda ze to má tvar jako ledvina a i mě to tak jako zezadu boli jako u ledvin, když to mate v rodině tak asi budete vědět zda to boli nebo ne? Protože mě to opravdu boli a omezuje

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3338
24.1.21 11:10

@Katanovak bolí, třeba při ohýbání v pase nebo když se ledvina skřípne. Šla bych s tím na urologii a chtěla ještě jedno sono nebo CT. Oni dělají vyšetření s kontrastní látkou. Ta ledvina cestuje, takže když ti dělali sono, možná byla zrovna na svém místě. Nenech se odbýt. Ještě jsem si všimla chyby v prvním příspěvku, ta ledvina je v tukovém polštáři.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
111
24.1.21 11:14