Ubrousková technika - barvičky

472
14.2.08 10:01

Ubrousková technika - barvičky

ahojky,
vrhla jsem se na ubrouskovou techniku, zdobení hliněných květináčů. Chtěla jsem se zeptat, zda někdo nemáte typy na to, kde se dají levně pořídit barvičky popř. zda se dají nahradit nějakýma levnějšíma. Pro začátek jsem si pořídila 2 barvičky, jedna má 80g a stála 65 kč, natřu s ní tak 4-5 květináčů průměru cca 14,15 cm a je po barvičce. Navíc bych chtěla kombinovat i barvy, ale nechce se mi za takovou malou lahvičku dávat tolik peněz, když navíc ani moc dlouho nevydrží. Doma mám kytek až až, tak by se mi výměna květináčů takto pěkně prodražila. Tak budu vděčná za každé vaše typy a nápady.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

5351
14.2.08 10:15

Ahojky Pett1, po pravdě, ani nevím, že existují nějaké speciální barvičky, já jsem květináče vždycky natírala baraklylem - kupuju bílý a míchám to „colorkama“, co jsou na malování pokojových zdí - jedna „colorka“ stojí kolem 40 Kč (podle velikosti) - já kupuju tu nejmenší a mám jí tam opravdu více než dost, květináče mám v pastelových barvách. Balakryl 1 kg vyjde asi na 100 Kč - po pravdě, možná to stojí i jinak, já mám stále ten svůj původní, protože to fakt 1 kg barvy na květináče, to mám na hodně dlouho. Maličko si odleju do skleničky např. od přesnídávky, namíhám, barvím…Pak ubrousek a ten zase přelakuju bezbarvým lakem na nehty od Vietnamců za 20 Kč!!! Takže NELAKUJU celý květináč! Vypadá to super, je to levné a drží to, mám takovéhle květináče několik let a občas při přesazování je i umeju a obrázky drží, jako boží slovo.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4874
14.2.08 11:09

Ahoj,