Učitel balí mou spolužačku

10.5.17 16:53

Učitel balí mou spolužačku

Dobry den, jsem student prvniho rocniku stredni skoly. moc se mi libi ma spoluzacka, ale bali ji nas ucitel. on na ni mrka, usmiva se, skadli ji, dela si z ni srandu. a ji to vubec nevadi, taky na nej mrka a usmiva se. ona je sexy, je to zrzka, ale ta krasna zrzka s pihama. co myslite, chce se s ni vyspat? jako ona by mu urcite dala, vim to.. co mam delat? doufam ze mi poradite :(

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

6370
10.5.17 16:58

Jestli by dala každému, kdo na ni zamrká, tak neblázni a vyhlédni si nějakou holku s trochou sebeúcty ;)
Jen dodám, že si nemyslím, že by se s ní chtěl učitel vyspat :)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
10.5.17 17:01

On je ale znamy tim, ze spi se svyma studentkama :(

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
21444
10.5.17 17:03
@TenCoUtrelNos píše:

Zatímco tobě to evidentně nehrozí :mrgreen:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
10.5.17 17:05

@TenCoUtrelNos co mas delat? Budto ji sbal ty nebo si dej studenou sprchu ;).

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2012
@hanka.br. píše:
Zatímco tobě to evidentně nehrozí :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen:
  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2012

Co poradit? je to jejich věc no, kdyby tě chtěla už s tebou je ne? :)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
10.5.17 17:07

On je ale hroznej, vypada hrozne, ale ji se to libi, kdyz ja ji mam rad :(

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
23398
10.5.17 17:10
@TenCoUtrelNos píše:
On je ale hroznej, vypada hrozne, ale ji se to libi, kdyz ja ji mam rad :(

Tak ji musíš sbalit dřív než on.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
10.5.17 17:11

A vy myslite, ze ji chce sbalit, ze ji chce do postele?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6370
10.5.17 17:13