Učitelky ve státní školce - zkušenosti se státní školkou?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 05.12.18 09:05
Učitelky ve státní školce

Dobrý den,

chci se tady zeptat jak to chodí u Vás ve státních školkách? Mám tam totiž opakující problém s učitelkami. Mám čtyřletou dcerku, která začala v září chodit do státní školky. Předtím chodila do soukromé školky a ten přístup učitelek je úplně jiný. Dcerka je introvertní povahy a trošku stydlínek jak před učitelkami, tak i s dětmi. Je to hlavně kvůli tomu, že bývá většinou od října do dubna často nemocná, tak si školky v té době moc neužije a kvůli tomu pro ní nyní je problém se zařadit i ve školce. Vlastně od září dohromady byla ve školce nějakých pět týdnů s přestávkami. Ale jaký je můj problém…za prvé, když jsem prosila paní učitelku, aby se dcerku snažila postupně zapojit mezi děti, že se dcerka stydí, tak se nestalo nic a když jsem se po nějaké době zeptala, co tam celý den dělá, tak mi paní učitelka na to řekne, že tam bloumá po třídě a nezapojuje se. A když na mě dcerka v šatně začne mluvit, tak se ještě učitelky divý…ona umí taky mluvit? :roll: Druhá věc je ta, že už je doopravdy venku zima a co se týče oblékání, tak vůbec nedohlíží na to, zda se děti obléknou správně. Zrovna včera jeli do divadla, tak jsem dcerku oblékla..tílko, šatičky, svetr, bundu, šálu, čepici a v kapsách rukavice a dole ponožky, legíny a zateplené kalhoty…s tím, že v divadle si to teplejší oblečení sundá. Když jsem jí vzala do školky, tak prosím paní učitelku jen, aby na ní koukla, zda má všechno oblečené a pak zjistím, že neměla na sobě ani zateplené kalhoty a ani šálu či čepici. A reakce učitelky…no tak to snad bez toho nějakou chvíli vydrží. :nevim: :zed: Tak to mě doopravdy už vytáčí…Přemýšlím už o tom, že si budu muset asi stěžovat u ředitelky, protože domluva žádná. Dcerka je jinak šikovná…doma hovořící