V jakém programu otevírat soubory?

15058
18.7.13 21:05

v jakém programu otevírat soubory?

Klikla jsem na otevřít v programu, odklikla jsem windows prohlížeš fotografií a teď si mi v tom otevírají nebo spíš neotevírají všechny soubory v PC a nevím jak to mám hodit zpět

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

4246
18.7.13 21:14

Ahoj, obrázky, či fotky otevírám v Irfanwiew. Sice je to starej program, ale k jinýmu bych se už nevrátila… http://www.stahuj.centrum.cz/…u/irfanview/?…

Aha, teď to čtu znova. Jaké konkrétní soubory myslíš?

Příspěvek upraven 18.07.13 v 21:15

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16848
18.7.13 21:14

Klik na složku pravým tlačítkem- otevřít v programu- zvolit výchozí program. tam vybrat v čem to chceš otevírat a mít zaškrtlé, v tomto otevírat vždy. a potvrdit OK

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
15058
18.7.13 21:16
@araw píše:
Klik na složku pravým tlačítkem- otevřít v programu- zvolit výchozí program. tam vybrat v čem to chceš otevírat a mít zaškrtlé, v tomto otevírat vždy

no to právě dělám, ale já nevím právě co mám odkliknout, aby se mi otevírala například mozzila, skype, avast a další a další

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16848
18.7.13 21:17
@dzarunka píše:
no to právě dělám, ale já nevím právě co mám odkliknout, aby se mi otevírala například mozzila, skype, avast a další a další

Aha, tak to neporadím :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
29386
18.7.13 21:33
@dzarunka píše:
no to právě dělám, ale já nevím právě co mám odkliknout, aby se mi otevírala například mozzila, skype, avast a další a další

na tyhle programy a prohlížeče to snad vliv nemá, ne?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
29386
18.7.13 21:36

Jinak když si klikneš třeba na nějaký soubor pravým tlačítkem a dáš otevřít v programu, tak se ti pod nabídkou programů objeví zatrhávací okénko s nápisem „k otevření souboru tohoto typu vždy vybrat tento program“ nebo něco v tom smyslu, tak to odklikni, aby tam nebylo to zatržítko…

• Nahlásit