V jakém programu vypálit film

Napsat příspěvek
Velikost písma:
36544
5.6.11 16:02
sajinda píše:
aha, neměla jsi na mysli nero, tak zkusíme.
:mrgreen: :palec: :palec:
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
102677
5.6.11 16:03

monny, a ten program, co jsi mi hodila odkaz, ten ten film už i rovnou zformátuje do formátu přehratelného v dvd přehrávači? protože hlavně o to nám jde. manžel už to zkoušel vypálit v různých těchto volně stažitelných programech a nikdy to nešlo přehrát v dývku :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
18305
5.6.11 16:04

Ono je otázka, kolikátá verze Nera to je… Ty novější, u kterých je předpoklad, že si ji třeba koupíte za peníze, to tak mají. Ty starší už třeba spadají do „softwarové amnestie“… :mrgreen: Ale to se chce zeptat v počítačových diskusích někoho zkušenějšího. Já jsem totální amatér.
Pokud vás to nechce pustit k nainstlování novější verze, tak s tou starší by to třeba problémy nedělalo (plácnu: mám Nero verzi 6 a po její odinstalaci bych tam zpětně dával třeba verzi 5… Tam by to hlídání nemuselo už fungovat. Opačně ano, tam vás to nepustí…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
36544
5.6.11 16:06

Ne, ten program to neumí, to musíš mít zase další program na konvertování filmů. V jakém formátu ten film stahuješ? Předpokládám, že třeba z ulozta.cz, že? Tam to je už rovnou v .avi :nevim: tak nevím kde je jiný zádrhel…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
102677
5.6.11 16:10

monny, jj, z ulož to. ten formát avi normálně přehraje dývko? my jsme byli na tom, že právě ne. :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
36544
5.6.11 16:10

no převážně jenom formát avi je na filmy na čemkoliv a kdekoliv..

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
102677
5.6.11 16:11

takže když se stáhne film z ulož to, normálně ho v tom formátu v jakém je, vypálíme a mělo by to přehrávat? řeknu manželovi a on to zkusí.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
36544
5.6.11 16:17

no, to je normální běžný postup

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
102677