Váš názor? Mě se to nelíbí

Anonymní
3.9.17 18:12

Váš názor? Mě se to nelíbí

Ahoj, mám dotaz, můj přitel pracuje jako řidič z povolání, rozváží zboží ( nebudu uvádět co, aby mě tu někdo nepoznal),a u nich v práci má každý řidič svoji cestu. Přítel jezdí Jihlavu (my jsme z Brna) a v jednom podniku, je žena s kterou si dobře porozuměli, baví se spolu ona mu pak třeba udělá drink nebo kafé, a třeba si povídají. Má přítele a ví, že přítel má mě, viděli jsme se když jsem jela s ním, ona je asi o dva roky starší než muj přitel. Přítel říkal, že by ji nechtěl ani za nic, že se mu prostě nelíbí, dneska z něj vylezlo, že ho pozvala tam u nich do kina, na dnešek což jí odmítl, byl semnou a je to daleko.Prej je na něj hodná. Dneska jsme si z toho dělali srandu, kde kdo má někde milenku a tak. Vylezlo z něj taky že má dosti velká prsa,(já taky ale o něco menší, stejně jako zadek, který mi chválí prý já mám krásné zadeček oproti ní),hrozně mě to dneska zarazilo, mě osobně ona pěkná vubec nepřipadne, prostě jako žena se mi nelíbí. Včera jsme si obejdnali jídlo, konkrétně donuty, které nám dovezli, zda znáte podnik Mr. Donut, a on hned že to jí vyfotí, že je miluje aby ji naštval. No vůbec nevím co si o tom mám myslet, s přítelem jsme spolu dva roky, vidíme se o víkendu, spím u něj. Furt mě to šrotuje hlavou, co byjste si o tom mysleli vy? Popřípadě jak se mám k tomu postavit, nechci dělat nějaký scény žárlivý, ale nechci ani být hloupá, kdyby něco porádite? moc děkuji za názory

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
104
3.9.17 18:20

A co je tedy ten hlavní problém? Že z toho nemáš dobrý pocit?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2896
3.9.17 18:21

Není vše jen o vzhledu, hezčí prsa, typ netyp, líbí nelíbí… je docela možné, že se na základě přátelství a porozumění mezi nimi něco vyvine. Teď ke otázkou, jak moc je váš vztah stabilní.
Jestli se hádáte, máte problémy, směřuje to ke konci, tak ti stejně odejde, ať už k téhle nebo k jiné.