Vaše příznaky u Koronaviru?

500
20.11.20 08:17

Vaše příznaky u Koronaviru?

Ahoj, jaké jsou Vaše příznaky u koronaviru kromě ztráty čichu a chuti? Nejsem lékař, ale ráda bych o té nemoci věděla co nejvíc. Čich a od něj odvozená chuť jsou spojeny s limbickým systémem a hypotalamem v mozku. Proto bych se vás ráda zeptala na pár věcí.
a) Nemáte pocit, že hůř žvýkáte, slintáte, polykáte? Nemáte sníženou chuť na sex?
b) není vám příliš horko nebo zima? Nemáte víc chuť na jídlo nebo častěji hlad?

Otázka a patří k limbickému systému. Otázka b k hypotalamu. Ptám se ze zvědavosti, abych zjistila, kterou oblast mozku nemoc napadá. Mám pocit, že čím budu o nemoci víc vědět, tím méně úzkostná budu.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5513
20.11.20 08:22
  1. ne a ne B) ne a ne
  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2001
20.11.20 08:29

Ztratila jsem cich i chut, ale nepocitovala jsem nic tebou zminene. Naopak bych ale rekla, ze jsem vubec nepocitovala hlad, jedla jsem jen ze zvyku, kamaradka a jeji muz to meli taky tak.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
500
20.11.20 08:53

Díky za odpovědi. A ještě, pokud se vám chuť a čich vrátily, obnovila se čichová paměť? Ucítily jste vůni koláče a vzpomněly si např. na dětství a prázdniny u babičky?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2001
20.11.20 09:01

Cichovou pamet asi moc neprozivam ani normalne, proste ted citim stejne jako predtim :nevim: myslim, ze to moc resis a pritom nemas byt z ceho vyplasena, je to nemoc jako kazda jina

Příspěvek upraven 20.11.20 v 09:09

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
23694
20.11.20 09:07

Hlad sem měla normálně, žvýkání v pohodě, chuť na sex stejná jako kdykoliv jindy. Měla sem chvilkami jakoby návaly, střídal se mi pocit zimy a horka, ale nic dramatického. Jen bolest hlavy okolo očí a únava.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
23694
20.11.20 09:12