Velký žárlivec

18.5.17 17:13

velký žárlivec

Ahoj všem. Zajímalo by mě, jestli jste některá žila s hodně žárlivým chlapem a jak to případně dopadlo? Už mám totiž dost toho co se děje u nás doma. Jen mi pípne telefon, tak už má kecy, kdo mi zase píše. Nedej bože, když někdo napíše večer. To je pak přece jasný, že je to nějakej chlap, určitě milenec, že jo. Přitom ale nemá důvod takhle vyvádět. Nikam nechodím, jen do práce, z práce hned domů, a 1.-2. za měsíc na konzultaci do školy, kterou dálkově studuju a to je vše. Ani na kafe nikam nejdu, nic. Už mě to fakt nebaví :?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Ou
11361
18.5.17 17:22

Dokud nepřizná že to je celé díky jeho mindrákům a nejistotě a nezačne na sobě vcelku dost tvrdě pracovat, aby se změnil, tak se to celé bude jen zesilovat.

Plus je tam vždycky riziko, že když mu prasknou nervy, tak že sáhne po násilí.

Může se změnit, to pochopitelně ano, ale nejdřív musí zjistit a přiznat si, že problém je v jeho hlavě, ne ve vašem chování.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8184
18.5.17 17:22

@janaz01 Tak nesedˇjen doma a někam občas vyraz, na tom fakt není nic špatného :nevim: v klidu bych mu řekla že se mi jeho chování nelíbí, nemá důvod takhle žárlit a pokud s tím nepřestane tak bych to ukončila protože s velkou pravděpodobností se to bude stupnovat a za chvilku nebudeš moct sama ani na nákup.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4571
18.5.17 17:32

@janaz01 zažila jsem a už nikdy více :zed: bylo to fakt na palici, postupně jsem se musela přestat bavit s každým kamarádem a nakonec i s kamarádkama… Opravdu to mělo zhoršující tendenci… Určitě to chce řešit hned, jinak to bude čím dál horší.. :oops: naštěstí jsem dostala rozum a odešla od něj.. ;)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
18.5.17 17:39