Věříte na něco?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
5
9.3.26 22:14

Věříte na něco?

Dobrý den,
možná trochu intimní otázka, ale věříte v anděly, ve vesmír, v boha, nebo někoho, kdo se o vás postará a kdo vám pomůže? Kde pak hledáte hranici toho, kdy vám je život určen a kdy danou situaci v něm můžete ovlivnit?
Napadá mě otázka s tím možná spijená, jestli si děláte vision board, píšete deník nebo sebereflexe,…

Moc díky,
Terka

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
12519
9.3.26 22:36

Verim na osud, to co ma se stat, tak se stane a ze osud kazdeho je predurcen uz pred jeho narozenim.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3094
9.3.26 22:42

Určitě mám anděla strážného. Jinak to není možný.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5631
9.3.26 22:58
@lilith1 píše: Více

To znamená, že vlastně nemá cenu se vůbec o nic snažit? :nevim: A protože jsem byla předurčena být lékařem, tak můžu ležet doma na gauči a osud to nějak zařídí? :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2311
9.3.26 23:01

Ve vesmír věřím určitě. Jsou na to empirické důkazy a také ho vidím v noci na obloze. :mrgreen: Ale vážně, věřím, že když se člověk hodně snaží, může většinou dosáhnout svých snů, věřím, že když budu k lidem milá, většinou mi to oplatí, věřím ve svoji dceru, věřím na vzdělání, rodinu a milion jiných věcí. Jen žádná z nich není nadpřirozená. To mám ráda jen jako fikci ve filmech nebo knížkách.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8766
9.3.26 23:23

Věřím, že smrtí život nekončí. Že tady jsme vlastně jen nějakou dobu na návštěvě. Funguje nějaký koloběh.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
15567
9.3.26 23:53
@Lil Kitkatt píše: Více
:mrgreen:
Nezlob se, ale to si pochopila úplně špatně…
To, že se někdo něčím nebo někým stane nebo něco dokáže vlastním úsilím a svojí ctižádostí, nemá s osudem jako takovým, opravdu nic společného… :D
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1214