Vracení provizí

Anonymní
14.6.21 15:10

Vracení provizí

Dobrý den,
asi se potřebuji tak nějak vykecat a zároveň i poradit od někoho, kdo má s tímhle větší zkušenosti, než já. Mám strašné výčitky, že jsem vůbec někdy začala s prací finanční poradkyně. Práci jsem dělala půl roku, byla to strašná dřina a po pravdě ani na moc peněz jsem si nepřišla. Za ten půl rok jsem si vydělala asi 40 000 Kč. Práce mě přestala bavit a potřebovala jsem se více věnovat škole (studuji prezenčně VŠ), tak jsem skončila. Bohužel po několika měsících se začala objevovat storna, dospělo to až tam, že dlužím firmě asi 25 000 Kč. Lituju toho, že jsem byla někdy takhle hloupá a do takové práce vůbec šla. Teď to na mě všechno padá a já přemýšlím, kde vezmu z brigád takhle vysokou částku, když bydlím sama a vše si sama financuji. Chodím k psychiatrovi, protože jsem opravdu na dně a nevím, jak z této situace ven. Rodinu, která by mi peníze půjčila, nemám. Aby to nevypadalo, že si zde jen stěžuji, tak se chci zeptat, jestli mám jako student nárok na nějakou půjčku, nebo zda-li je to úplné pasé? Nebo jak byste tuto situaci řešili vy? To, že jsem byla hloupá koza, která se nechala zmanipulovat za účelem zisku už vím. :(

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
236
14.6.21 15:12

Nemám zkušenosti, ale půjčku si určitě neber! Akorát tě to zamotá do kruhu dluhů.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
14.6.21 15:16

@Asiina Když já si jinak nevím rady. S rodinou jsem nikdy nevycházela dobře, takže hned jak to šlo, odešla jsem z domu. Teď bydlím v domě rodičů mé kamarádky, kde platím nájem 6 000 Kč a na brigádě vydělám 9-10 tisíc za měsíc. Já nějak nevidím jiné východisko. Jsem sama na sebe naštvaná, že jsem nepřemýšlela a jednala slepě. Zrovna já, která byla odhodlaná, že se nikdy nezadluží. :(

• Citovat
  • Nahlásit
14093
14.6.21 15:18

Domluvit se s byvalym zamestnavatem nejde? O koho se konkretne jedna?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
14.6.21 15:20