Vyčerpená a smutná, všechno se mi sype na hlavu

Anonymní
17.11.20 12:13

Vsechno se mi sype

Omlouvam se, ale potrebuju se z toho vypsat. Jsem strasne smutna a spatna z toho vseho, co se mi ted deje, i kdyz verim, ze jsou na tom i hur…

Studuji pedagogickou fakultu a pres skolu se mi ted diky korone naskytla prilezitost vypomahat s vyukou na jedne zakladce. Strasne me to chytlo, byly za to dobre penize, takze jsem od zacatku listopadu mela tuhle brigadu + jeste mou stalou, kde jsem mela na tento mesic take plno smen. Celkove me vyplata za listopad mela vyjit na nejakych cca 20 tisic s tim, ze v prosinci moc smen mit nebudu, tak si pulku odlozim na leden. Jenze co se nestalo? S pritelem jsme zjistili, ze jsme covid pozitivni. Takze ja jsem prisla o veskery prijem, pritel taky a jedine, na cem budu zit, je prispevek od rodicu - se kterymi jsem se mimo jine moc nepohodla, takze nejsme v kontaktu. Jsem z toho strasne spatna. Planovali jsme si s pritelem krasne Vanoce, ja uz naplanovane darky a budu rada, kdyz budeme mit na jidlo.

Kdyz uz jsem zminila tu skolu, tak jsem zjistila, ze obor, na ktery jsem chtela jit na navazujici studium (jsem ve 3.rocniku a letos statnicuji), zrusili. Tak jsem to zklamana rikala mamce a ta mi rekla, ze skolu proste dodelam i za cenu toho, ze bych sla do jineho mesta - jenze to ja nechci. Libi se mi tady, kde jsem a radeji si udelam jen bc., pockam treba rok, a pak uvidim, jestli obor neotevru, popr. bych sla i dalkove a nebo do prace. Jeji pristup me zamrzel. Vubec ji nejde o to, jak to citim ja, ale jde ji jen o sebe a o to, ze do me a do me meho studia uz nacpala hodne penez (pritom penize me rodice netizi).

Treti vec, ze ktere jsem spatna, je to, ze mam zpozdeni uz skoro tyden. Nevim, jestli je to kvuli korony, nebo jsem fakt tehotna… Kazdopadne v srpnu jsem samovolne potratila na prelomu 4-5.tt, takze se ted jeste bojim toho.