Vysazení AD

653
20.2.13 18:58

vysazení AD

Chtěla sem se zeptat holky máte nějaká zkušenost z vysazením AD??V květnu to bude pul roku co budu brát AD a chtěla bych pomalu skusit vysazovat. Cítim se fajn a potíže co sem měla zmizely.Jsem celkově v pohodě, dobrá nálada. Chci to prodysktovat s psychiatričkou. Ale včera sem koukala na netu na video jak chlap vysazoval je fakt že po 10ti letech ale pěkně to sni mávalo :nevim:as sem na to neměla koukat!!! to takhle probíhá jo??já vám dostala takovej strach abych to zvládla vysadit přitom ty co beru mi sedly super bez nějakch potíží??jak ste to zvládaly vy?? :kytka:

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
660
20.2.13 19:44

No ja myslim, ze ti to doktorka nedoporuci.muj bratr je bral rok taky se citil super tak je vysadil, rok byl v pohode a pak to uderilo znovu. doktori mu na psychiatrii rekli, ze takhle to byva.lide se proste citi v pohode, ale neuvedomuji si, ze je to vlastne vlivem tech prasku, ktere porad berou.

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9556
20.2.13 19:47

Ja brala AD 4 mesice a po porade s psychiatrem jsem vysazovala, naprosto bez problemu

je to kus od kusu, nesmis dat na vety typu: muj bratr… a psychiatri rekli…,
tvuj lekar te zna, takze lecbu a vysazeni ti prizpusobi

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
20.2.13 19:51

Ahoj, moje kamardka si taky myslela, ze uz AD nepotrebuje a pres nesouhlas psychiatra je vysadila. Postupne na tom byla hur a hur, nechtela si to priznat nebo to nevidela a dneska uz je tak mimo, ze se s ni neda poradne mluvit, strani se vsem, kdo ji neprikyvuji, rozvedla se s chlapem, co pri ni stal, deti to daky odnaseji… Je to hrozny se na to koukat.
Promin za anonym :kytka:

  • Citovat
  • Upravit
660
20.2.13 20:01

Hanulka82 no jako promin, ale zakladatelka chtela vedet zkusenosti a je lepsi vedet vsechny verze nez si vesele prozpevovat, ze je vse v pohode a pak to uderi v horsi mire.musi si vzit pro a proti. jestli jsi, ale doktorka tak pardon

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
653
20.2.13 20:09

@věrka6 přesně tak…děkuji ti ufff snad to bude dobré no.ted je beru třetí měsíc. Je jasné že pod dohledem lékaře…sama bych si to nelajzla :nevim:

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
13770
20.2.13 20:13
@mikoy píše:
@věrka6 přesně tak…děkuji ti ufff snad to bude dobré no.ted je beru třetí měsíc. Je jasné že pod dohledem lékaře…sama bych si to nelajzla :nevim:

Ahoj, myslim ze ti to psychiatr nedoporuci. AD by se mely uzivat min. 9 mesicu od te doby, co zacaly ucinkovat:-)

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Ticha.Anah
20.2.13 20:28

Vysazování prokonzultuj. Samozřejmě se nevysazuje nárazově, ale postupně. To tělo se „učí“ vytvořit si ty potřebné látky samo. Já jsem s vysazováním skoro u konce. V mém případě se volil tento postup: 1 měsíc brát prášek obden, další měsíc každý třetí den, pak už nic. Ještě nedávno jsem měla nárazově zhoršení stavu, ale nebylo to tak strašný jako před AD, jen mě štvalo, že mi není v tu chvíli příjemně, protože jsem poznala, že člověku může bejt i krásně. Chce to prostě vydržet, pokud to nepůjde po konzultaci popřípadě prášky opět nasadit v plném (popřípadě upraveném) rozsahu. To že se ti to jednou nevrátí ti nikdo nezaručí, ale tak naděje tu přece jen je… hodně štěstí

  • Citovat
  • Upravit
2282
20.2.13 20:29

@mikoy Zdá se mi to taky jako krátká doba braní, proč je chceš vysadit? To že ti je líp neznamená, že jsi vyléčená, ale je ti dobře z těch léků. Já mám s braním a vysazováním dost velké zkušenosti. Vysazovala jsem asi už třikrát. Co přesně bereš? Já jsem brala Citalopram, Eliceu a teď naposledy Seropram. Rozhodně je nesmíš vysadit ze dne na den, to jsem udělala poprvé (asi po dvou letech braní). Týden jsem byla odepsaná, měla jsem závratě, bylo mi strašně slabo, skoro pořád jsem ležela, když jsem se nutila do chození, tak jsem ušla jen kousek. Byla jsem strašně unavená. Takže jednorázově nevysazovat. I když Seropram jsem taky vysadila ze dne na den, kvůli těhotenství, ale ten jsem brala krátce a u něj to není tak strašný. To jsem ustála v pohodě, jen jsem měla trochu závratě. Nejlepší je vysazovat strašně pomaličku. Klidně dva měsíce nebo i dýl. To jsem udělala při tom druhém vysazování. Snižovala jsem si dávky opravdu pozvolna. Nakonec jsem brala nějak asi půlku tablety po třech dnech a stejně to na mě ještě působilo. Když jsem vysadila úplně, tak jsem sice ty závratě zase trošku měla, ale fungovala jsem naprosto normálně. Jen pozor na jednu věc. Jedním příznakem vysazení můžou být deprese. Takže člověk má pocit, že to bez těch léků prostě nezvládne. Ale to za čas přejde. Nejsou to skutečné deprese, jen efekt toho vysazení. I když je fakt, že s léky jsem se vždycky prostě cítila líp, než bez nich. A kdybych nebyla těhotná, brala bych asi vesele dál.

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Ticha.Anah
20.2.13 20:33

3 měsíce je opravdu málo. Mě zase pro deprese a konkrétní druh prášků bylo řečeno minimálně půl roku + vysazování. Taky mi ale nakonec stačila jen nízká dávka, jelikož jsem přišla spíše v „klidovém“ období, ještě dříve, než měla přijít velká psychická zátěž = celé léto doma bez práce a vytouženého baráčku.

  • Citovat
  • Upravit
2282
20.2.13 20:33
@Ticha.Anah píše:
Vysazování prokonzultuj. Samozřejmě se nevysazuje nárazově, ale postupně. To tělo se „učí“ vytvořit si ty potřebné látky samo. Já jsem s vysazováním skoro u konce. V mém případě se volil tento postup: 1 měsíc brát prášek obden, další měsíc každý třetí den, pak už nic. Ještě nedávno jsem měla nárazově zhoršení stavu, ale nebylo to tak strašný jako před AD, jen mě štvalo, že mi není v tu chvíli příjemně, protože jsem poznala, že člověku může bejt i krásně. Chce to prostě vydržet, pokud to nepůjde po konzultaci popřípadě prášky opět nasadit v plném (popřípadě upraveném) rozsahu. To že se ti to jednou nevrátí ti nikdo nezaručí, ale tak naděje tu přece jen je… hodně štěstí

To je krásně řečeno. Že s léky člověk pozná, že mu může být i krásně. To je přesně moje zkušenost. S léky jsem všechno prožívala mnohem plněji, šťastněji. Bez nich je všechno šedivější a obyčejnější. Prostě ta radost ze života není taková. Je mi líto, že zrovna patřím k těm, kteří k plnému prožívání života potřebuje léky :,(

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
20.2.13 20:35

Ahoj, omlouvám se za anonym. Já vysadila AD a nic mi nebylo. Asentru. Nevím, jaká AD bereš. Chce to prokonzultovat s lékařem. Netuším, co by se mělo při vysazení AD dít? Myslím, že opravdu nic. Kdyby jsi vysazovala 10 diazepamů nebo 2litry rumu/den, to by bylo jiné kafe. Každého svobodná volba, kdy co do sebe rvát, je volba i na tobě, nejen na lékaři.

  • Citovat
  • Upravit
43082
20.2.13 20:41

Tak zalezi, proc je beres
jestli jsi mela exogenni depresy, nejake konkretni problemy, ktere pominuly, tak proc ne, pomalu (snizit davku na 1/2 na mesic)
u endogenni deprese (bez vnejsi priciny) bych doporucovala minimalne do toho kvetna vydrzet

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
653
20.2.13 20:45
@Ticha.Anah píše:
3 měsíce je opravdu málo. Mě zase pro deprese a konkrétní druh prášků bylo řečeno minimálně půl roku + vysazování. Taky mi ale nakonec stačila jen nízká dávka, jelikož jsem přišla spíše v „klidovém“ období, ještě dříve, než měla přijít velká psychická zátěž = celé léto doma bez práce a vytouženého baráčku.

Ano ale chtěla bych vysazovat na jaře v květnu to bude pul roku a počítám to vysazovaní nějakej ten pátek. Já beru zoloft a doktorka mi ho napsala protože sem procházela docela špatnym období plným stresu a já sem holt citlivější povahy. Chtěla bych být bez prášku a žít v pohodě. je fakt že sem brala cipralex a to mi neuroložka napsala 1 krát denně 1 tabletu a to semnou tak zamávalo. Bylo mi na umření :nevim: fuj nerada na to vzpomínám..pak sem brala pulku přes měsíc a pořád mi bylo divně a pak změna na zoloft a paráda…ted spim jak dudek a je mm fajn. Mám dobrou náládu a sem plná energie. Akorád se mi zdají každou noc sny a docela živý že s je pamatuju ještě den na to :think:

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
20.2.13 20:48

@mikoy
zoloft je to samé co Asentra, jen jiný výrobce. Vysazení bez problému.

  • Citovat
  • Upravit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Zkušenosti a hodnocení

Krém

  • (4) + 140 recenzí

Dětská mast

  • (4) + 115 recenzí

K2 Complex

  • (4.8) + 80 recenzí

Poradna očního lékaře

Ikona - Vladimír Korda

MUDr. Vladimír Korda Ph.D.