Výuka polštiny

2646
13.4.20 18:54

Výuka polštiny

Holky, nemáte tip kde se učit polštinu? V okolí nikdo lekce nedává, přes Skype bych se nejspíš styděla. Vůbec nevím kde začít, jestli shánět nějakou knihu pro samouky nebo třeba najít web, kde se učí polské děti. :think:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
17240
13.4.20 19:05

@Petula306 A jsi uplny neznalek, anebo rozumis, ale nemluvis a nepises?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2646
13.4.20 19:09

@cecetka Neználek. Rozumím jenom tak, jak neználci rozumí Polákům :oops:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2932
13.4.20 19:29

A co aplikace Mondly? Je tam 33 jazyku, plný přístup se sice musí zaplatit, ale je to celkem natriskane a pro začátečníky asi nejlepší, na co jsem zatím narazila. Já jsem věcný samouk na italštinu a dost me to posunulo. Chce to po tobe i nahrávat výslovnost i psat, obsahuje to i konverzační modul, je to takové pestré, opakuje přiměřeně a opravdu to člověka naučí. Jsou tam i různé denní lekce a tak.

Příspěvek upraven 13.04.20 v 19:30

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7105
13.4.20 19:29

@Petula306 Tak pro zatím Duolingo. Je to takový nenáročný, ale po čase tě to začne štvát. A ještě existuje Polština pro samouky. Je to z edice pro samouky.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2932
13.4.20 19:31
@Semtex píše:
A co aplikace Mondly? Je tam 33 jazyku, plný přístup se sice musí zaplatit, ale je to celkem natriskane a pro začátečníky asi nejlepší, na co jsem zatím narazila. Já jsem věcný samouk na italštinu a dost me to posunulo. Chce to po tobe i nahrávat výslovnost i psat, obsahuje to i konverzační modul, je to takové pestré, opakuje přiměřeně a opravdu to člověka naučí. Jsou tam i různé denní lekce a tak.Příspěvek upraven 13.04.20 v 19:30

Jo a jako základní jazyk si můžeš zvolit češtinu, to je taky supr.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2646
13.4.20 19:35

Díky holky za tipy :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
17240
13.4.20 19:48