Vývoj dětské nohy

Anonymní
3.6.21 16:25

Vývoj dětské nohy

Jsem si teď všimla, že syn má takové zvláštní postavení nohou naboso, je to normální? Nebo si radši někam zajít. Je mu 18m a chodit začal až v 15m. Má to jak opička, jako by si chodí po vnitřní straně, ta pravá mi přijde horší

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
3.6.21 16:29

Nejsem odborník, ale ty nožky mi přijdou nestandardní, zašla bych se zeptat na fyzioterapii. Lepší je se zeptat a zjistit, že je to třeba v pořádku, než se nezeptat a něco zanedbat.

• Citovat
  • Nahlásit
6565
3.6.21 16:33

Co nejdřív k ortopedovi. To není normální

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9010
3.6.21 16:39

To určitě není v pořádku.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
3.6.21 16:40

Toho jsem se bála.. no udělám nám termín u dětské co nejdřív. Co se s tím tak může dělat? Speciální boty?

• Citovat
  • Nahlásit
9010
3.6.21 16:41
@Anonymní píše:
Toho jsem se bála.. no udělám nám termín u dětské co nejdřív. Co se s tím tak může dělat? Speciální boty?

Nejspíš dostanete speciální vložky do bot, nebo boty a nějaký cviky. To se spraví.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
3.6.21 16:47
@JancaS84 píše:
Nejspíš dostanete speciální vložky do bot, nebo boty a nějaký cviky. To se spraví.

No to můžu by Barefoot Camperky vyhodit :lol:

• Citovat
  • Nahlásit
2974
3.6.21 16:48

Objednej dite k fyzioterapeutovi. Pravdepodobne vam ukaze cviky nebo masaz. V cem chodi? Takhle do stran mel syn palce take. Dlouho se jimi pridrzoval a hledal stabilitu. Samo se mu to zlepsilo. Nosi barefoot a hodne chodi bos.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7148
3.6.21 16:49
@Anonymní píše:

Ještě nic nevyhazuj. Uvidíš co ti řekne. Budete asi něco cvičit a botky uvidíš. Na doma je možná mít může. I když doma je lepší bez bačkor.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
3.6.21 16:54
@janickaIII píše: