Vývoj pohybu miminka

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
130
6.1.22 12:16

Vývoj pohybu miminka

Zdravím, právě jsem dorazila od lékaře a jsem mírně řečeno rozladěná. Dcera je o měst dřív narozená je jí osm měsíců včera se začala plazit. U lékaře jsem jen slyšela, že letadylko by neměla dělat, že se špatně opírá o ručičky a má měsíc na to, aby začla pěkné lézt. Pokud nebude neurologie a patrně rehabilitace.

Prosím vás jak probíhají rehabilitace? Jinak mne docela štve to, že to dítě se už od začátku setkává s neúspěchem… Tohle a tohle dělá špatně.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
28888
6.1.22 12:25

@Alice180 Letadýlko není ideální ve fázi pasení (okolo těch 1-4 měsíců). Naopak ve fázi pivotování a pokusů o lezení je to zcela přirozená (chvilková) pozice.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4474
6.1.22 12:36

Rehabilitace je super. Vubec bych se nebranila. U nas si s ditetem 15 min hrali, 10min. cvicili. Nakonec vojtovka. Dite zkouknou az do samostatne chuze, jestli je vse ok. Porad dite chvali. Venuji se mu. Chodila jsem z obema detmi. Pani strasne hodne. Na vse se lze zeptat.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3734
6.1.22 12:50

Rehabilitace, resp navstevy fyzioterapie, nic neni a doktor to nenavrhuje jen tak…neco se mu nezda, tak je fajn, ze nad tim nemavne rukou…ty se na to divas ze spatneho uhlu…s jakym neuspechem? Vzdyt se ji nic nedeje.. Naopak, je dobre, ze se nejaky mozna problem zacne resit vcas a do budoucna to prinese jen plusy…jako u vetsiny deti se budou resit slabe brisni svaly, ukazou ti na to dva tri cviky a budou na dite dohlizet, jestli roste jak ma

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1862
6.1.22 12:51