Zabouchnutá do spolužáka

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
ajkapajka
Nováček 4 příspěvky 29.10.15 20:37
Zabouchnutá do spolužáka

Ahoj. Mám takový problém. Studuji posledním rokem Vyšší odbornou školu. Tento poslední rok nás rozdělili do jiných tříd a máme tudíž nové spolužáky. Zabouchla jsem se do jednoho kluka ze dvou, co máme ve třídě.. Dříve se mi nějak nelíbil, co jsem ho znala od vidění. Jenže teď, když ho vidím nebo pozdraví či se na mě usměje nebo podívá, tak jsem uplně mimo. Přitom o něm moc nevím, ani jestli má přítelkyni. Jen vím, že chodí na praxi do podobného zařízení jako já. Také netuším, jestli se mu třeba líbím nebo mě bere jako ostatní holky. Nerada bych také, aby se všichni dozvěděli, že po něm jedu. Bohužel jsem taková, že se neumím moc usmívat a tím dát najevo zájem. Spíše koukám a pak třeba uhnu pohledem.. Občas mi přijde, že se na mě dívá jinak než na ostatní.. Třeba si to jen namlouvám. Vůbec nevím, co s tím.

Reakce:
Petule030
Kelišová 5966 příspěvků 29.10.15 20:44

Nezlob se, ale tohle mi přijde spíš jak na ZŠ :mrgreen: Prosím tě, tak si s ním o přestávce zajdi promluvit. Můžeš navrhnout třeba procházku, kafe,… Nemáš co ztratit, ne? ;)

Andelska divka
Stálice 76 příspěvků 29.10.15 20:54

Tak mu koukej dál upřeně do očí a hlavně déle a vypozoruj, jestli ti pohledy opětuje. Aspoň toto udělat musíš, abys věděla, jestli na tebe taky reaguje. Jestli se nepochlapí, budeš muset udělat první krok ty :nevim:

Náměsíčná
Závislačka 4507 příspěvků 29.10.15 21:03

Zeptej se ho kam chodí pařit. Zítra je pátek tak tam můžeš taky zajít.

mikky
Závislačka 4092 příspěvků 29.10.15 21:03
:roll: :roll: :lol: :lol:
Aletheia
Kelišová 6336 příspěvků 29.10.15 21:09

VOŠ, takže je to 21? 22? A řešíš tohle? 8o

Hele normálně za ním zajdi, třeba s něčím do školy a uvidíš jestli bude ochotný nebo naopak tě odbude. Tím se dost vyjasní.

Příspěvek upraven 29.10.15 v 21:11

JayLee