Zákaz návštěv v nemocnivich

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
42
27.1.22 17:20

Zákaz návštěv v nemocnivich

Dobrý den,
Můj dotaz se netýká miminek ani těhotenství, ale pobytu člena rodiny v nemocnici.
V neděli nám odvezla sanitka dědečka do nemocnice. Jeho stav je vážný a leží na JIPu na chirurgii. Kvůli covidu nás za ním nepustí… Ale mobil jsme dědečkovi nechat mohli, že volat můžeme a můžeme volat i sestrickam. Do včerejška vše fungovalo. Volali jsme vždy ráno, abysme se zeptali na stav dědečka, pak jsme volali přímo dědečkovi a k večeru opět sestrickam, jak to s dědečkem je. Včera jsme ale dostali od jedné ze sester sprchu, že "pořád voláme a dědečkovi mobil vypnula. Naštěstí pak přišla na směnu jiná sestra a mobil dědečkovi zapla a zavolala nám.
Teď ale k mé otázce. Respektujeme práci lékařů a sester, vážíme si jejich úsilí, ale oni musí zase chápat, že máme o dědečka nepředstavitelny strach, a když za ním nemůžeme, jsme odkázáni na telefon. Je hodně velká drzost volat sestrickam ráno a odpoledne a chtít vědět, jak se dědečkovo stav vyvíjí nebo je to pro personál nepříjemné a rusime je od práce? Nechceme nikoho otravovat, ale je nám moc těžko, když třeba celý den nevíme, jak dědečkovi je.
Děkuji.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
12781
27.1.22 17:25

A když budete volat 10× denně, tak mu stav zlepšíte?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
26651
27.1.22 17:28

Jestli jsou v podstavu a lítají tam jak šílené, tak jim asi nepřidá dvakrát denně tě ujišťovat, že je dědečkovi pořád stejně. Možná by bylo lepší se domluvit, že nebudete volat sestřičkám, ale oni Vám zavolají, když se něco změní. Vypnutý telefon dědečka nechápu.
U nás je nyní problém se dovolat k jakémukoliv doktorovi, protože buď nejsou sestry a nebo mají práce nad hlavu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2178
27.1.22 17:29

No já myslím, že zavolat jednou denně by stačilo. Chápu, že máte o dědečka strach, ale sestry nejsou telefonní ústředna a na JIPu ti lidé potřebují hlavně klid.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
14528
27.1.22 17:33
@ZuzaZuzka píše:
Dobrý den,
Můj dotaz se netýká miminek ani těhotenství, ale pobytu člena rodiny v nemocnici.
V neděli nám odvezla sanitka dědečka do nemocnice. Jeho stav je vážný a leží na JIPu na chirurgii. Kvůli covidu nás za ním nepustí… Ale mobil jsme dědečkovi nechat mohli, že volat můžeme a můžeme volat i sestrickam. Do včerejška vše fungovalo. Volali jsme vždy ráno, abysme se zeptali na stav dědečka, pak jsme volali přímo dědečkovi a k večeru opět sestrickam, jak to s dědečkem je. Včera jsme ale dostali od jedné ze sester sprchu, že "pořád voláme a dědečkovi mobil vypnula. Naštěstí pak přišla na směnu jiná sestra a mobil dědečkovi zapla a zavolala nám.
Teď ale k mé otázce. Respektujeme práci lékařů a sester, vážíme si jejich úsilí, ale oni musí zase chápat, že máme o dědečka nepředstavitelny strach, a když za ním nemůžeme, jsme odkázáni na telefon.Je hodně velká drzost volat sestrickam ráno a odpoledne a chtít vědět, jak se dědečkovo stav vyvíjí nebo je to pro personál nepříjemné a rusime je od práce? Nechceme nikoho otravovat, ale je nám moc těžko, když třeba celý den nevíme, jak dědečkovi je.
Děkuji.

Chápu, že máš o dědečka strach, ale tohle je opravdu moc. Představ si, kolik tam je pacientů, a kdyby kvůli každému někdo 2× denně volal, tak je to na palici. Kontakt na vás jistě mají, a kdyby se něco dělo, tak vás budou kontaktovat.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2291
27.1.22 17:34

Jo, voláte hodně. Nemyslím to zle, ale je to personál dost opruz, i kdyby bylo povoleno mít návštěvy, 2× denně byste tam nechodili, tak 2× denně nevolejte.
Kdyby něco bylo, sestry vám zavolají.
Další věc je, že jestli sestry musí obsluhovat i dědečkův telefon, nosit mu ho a dávat do ruky nebo k uchu, tak je defacto otravujete 3× denně. Sestry nemají povinnost zajišťovat někomu jeho vlastní mobil, tak za tu službu buďte rádi.
Fakt to nemyslím zle a nechci se dotknout, ale chod JIP znám velmi dobře a 2× denně volat, pokud stav pacienta není kritický je hodně.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
42
27.1.22 17:38

Všichni máte pravdu a souhlasím s vama.
Jsem už ze všeho vyřízená. Před 14 dny nám umřel taťka… Zemřel, když jsem byla na cestě za ním do nemocnice…
Ale ano, nemůžeme je takhle bombardovat… Chápu…
Asi jsem to potřebovala od někoho slyšet

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
42
27.1.22 17:40

@Big boss bohužel jeho stav je velmi vážný… Jinak bysme tak nevysilovali…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
27.1.22 17:44

Jeďte na návštěvu. Víc neporadím. Respirátor, nechat si udělat PCR a vytrvat.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
67424
27.1.22 17:44

@ZuzaZuzka jako sorry, ale kdyby to dělal každý, kdo má někoho na JIP, tak se zblázní.. asi by to chtělo trochu soudnosti :think:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
18900
27.1.22 17:45
@ZuzaZuzka píše:
@Big boss bohužel jeho stav je velmi vážný… Jinak bysme tak nevysilovali…

Pokud je jeho stav vazny, mate narok (resp. on ma narok) na navstevu i pres zakaz. Jen si ho musite bohuzel vybojovat. Zkus fb skupinu „Podporte me v osvete“.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
38932
27.1.22 17:45
@Vesmírná drůbež píše:
Jeďte na návštěvu. Víc neporadím. Respirátor, nechat si udělat PCR a vytrvat.

jak vytrvat, pokud je zákaz návštěv a on neumírá, tak je tam nepustí

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
18900
27.1.22 17:46
@vokishka píše:
jak vytrvat, pokud je zákaz návštěv a on neumírá, tak je tam nepustí

Osoba blizka neni navsteva.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
27.1.22 17:47

@vokishka ale pustí. A pokud se člověk nedá a dodrží hygienická opatření, pustí i jinam, nejen k dědečkům ve vážném stavu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2291
27.1.22 17:51

Je rozdíl ve velmi vážném, kritickém a velmi kritickém stavu. Opět, nic ve zlém, ale na JIP je stav většiny pacientů velmi vážný. Pokud děda zvládne telefonovat, nepustí vás k němu. Zvažte jestli mu to prospívá a i jestli by mu vaše návštěva prospěla, jestli to udělá dobře jemu, nebo spíš vám jako rodině. Tím nechci říct vůbec nic osobního, ani nic špatného, jen vlastní zkušenost. Kroky rodiny jsou pochopitelné a personál jim rozumí, jen to neznamená, že jsou ty kroky vždy pro pacienta dobré.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat