Zánět močových cest po sobě

167
31.3.18 21:24

Zánět močových cest po sobě

Zdravím,

Minulý týden jsem na zánět močových cest dostala týdenní antibiotika. Vyklubal se mi z toho i zánět ledvin. (Laboratoř konstatovala, že jsem tam bakterii ecoli neměla, ale antibiotika jsou správná). Během antibiotika jsem stále cítila nepříjemný pocit při čůrání, nemohla jsem se „vyčůrat úplně až do konce“. To pokračoval i po dobrání antibiotika, ale přišlo mi, že to je jen podrážděné.

Včera večer si přítel hrál a prsty zašel docela daleko. (Cítila jsem se už zdravá). Ale po 4 dnech dobrání antibiotik, druhý den ráno po hrátkách, jsem se probudila opět s bolestivým čůráním ke konci, a cítím i bolest čípku myslím. Večer krev v moči, a hodně.

Je možné, že antibiotika nezabrala? Co to může být? Po svátcích hnedka běžím na urologii/gynekologii.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5143
31.3.18 21:26

Obávám se, že bys mela jít na pohotovost. :(

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
556
31.3.18 22:42

Pokud je krev v moči tak rychle na pohotovost. Možná ATB nezabraly, byly na jiné bakterie, stává se to.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3599
31.3.18 23:56

@Klemetýna Ahoj, osobně bych ještě teď jela na pohotovost.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9888
1.4.18 00:15

Stává se to a já na to trpím dost často :roll: na začátku tehu sem dostala zánět močaku a močových cest a měla jsem antibiotika na 10 dni a dva dny po dobrani se mi to vrátilo :zed: a před cca měsícem to samé. Zašla bych k doktorovi ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
167
2.4.18 20:01

Děkuju všem moc za rady :D Mám další antibiotika a tento týden jdu na urologii, aby mi udělali vyšetření. Snad už se toho zbavím :lol: Ještě jednou všem děkuji

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama