Jak se zbavit zápachu z úst?

626
8.2.08 21:35

Zápach z úst

prosím řeším takový nepříjemný problém, týká se zápachu z úst. U zubaře jsem byla nedělala mi nic, jiank nemám žádné zdravotní problémy. Ale tohoto se nemůžu zbavit v poslední době, pořád mám u sebe ústní spray, bonbony ale je mi to velmi nepříjemné, nevíte jak se toho zbavit?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
25026
8.2.08 22:05

Ahoj,
jo je to nepříjemné,
moje mamina trpěla něčím podobným, byla za tím cukrovka. Nechci tě strašit. Neříkám, že to musí být i u tebe. Jen dávám svoji skušenost.
mava

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1293
8.2.08 22:22

Lajlo někdo to mívá spojené i se žaludkem.
Nepříjemný dech někdy způsobuje špatné trávení…
Teda to máme pro tebe samý lepší zprávy, co!

Ale třeba to jsou jen dásně - nevím, zkus mezizubní kartáčky (takové ty tenoulinké kovové se štětinkama) a mezizubní nitě, možná by to pomohlo…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
25026
8.2.08 22:28

Jo bohužel, je toho víc proč to může být.

Já vlastně trpěla něčím podobný, hned jsem si nevzpoměla.

Zub moudrosti mi nějak vyrostl na křivo, tlačil do dásně a tam se dělal otlak. Ten začal hnisat a bylo to. Zubařka si toho vůbec nevšimla, až jsem jí o tom sama řekla. Zub mi musela zbrousit.

mava

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6545
9.2.08 08:18

Tak tak, může toho být víc. Před víc jak 2 roky jsem to tady řešila kvůli zápachu u dcery a nakonec z toho byl zánět dásní.

Mi se to stalo taky - poté, co mi vyndali osmičku, tak mi dali dren se slovy, že se vstřebá. NEvstřebal, 2měsíce mi tam uhníval, než na to přišla dr - a já už to tam ani nevěděla, že mam…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
292
9.2.08 21:34

no a muj tatka to mel kvuli horsimu traveni…hrozne mu na to pomohl Lactobacil…upravil mu traveni a zapach z ust zmizel,fakt zalezi na pricine a kdyz ti zubar nic nenasel…

v lekarne dostanes koupit tabletky,jsou to vlastne vitaminy… napriklad
http://www.walmark.cz/…t_detail.asp?…
a je jich spousta druhu…vsak ti pani poradi…

Jana

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20472
11.2.08 14:21

K výše uvedenému přidám ještě, že to může být i nějakou konkrétní potravinou, pokud tím netrpíš soustavně, tak zkus vypozorovat po čem se to zhorší/zlepší

Často to způsobuje silná káva a taky pokud bereš nějaké léky, tak ty můžou být taky příčinou

Jinou radu než se zeptat u dr., aby vyloučil nějkaý zdravotní komplikace, nevím :-( běžně zabírá ústní voda, ale jak píšeš, tak ústní hygienu dodržuješ. Tak ať se to brzo zlepší

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat