Život s postiženým dítětem

3
1.11.23 15:57

Život s dítětem s postižením

Dobrý den, jsem studentka oboru Sociální činnost a sháním někoho, kdo sám žije či zná někoho, kdo žije s postiženým dítětem. V rámci prezentace do předmětu Speciální pedagogika potřebuju někoho, s kým udělám rozhovor právě od každodenní péče o dítě až po pocity pečující osoby. Šlo by o pár otázek a volný prostor ke sdělení pár informací. Vše by proběhlo anonymně, ať už přes soukromé zprávy na emimino nebo přes domluvenou síť. Byl by prosím někdo ochotný?

Příspěvek upraven 02.11.23 v 13:46

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1794
1.11.23 16:15

Já už jeden rozhovor dělala a i s praktickou ukázkou. :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
117
1.11.23 16:21

Pak má u nás sociální práce nějak vypadat. Psaný projev máte hrozivý. Neučili vás, že alespoň v odborné veřejnosti, se již nepoužívá termín „postižený člověk“, ale „člověk s postižením“? Tedy nehledáte někoho, kdo žije s postiženým dítětem, ale někoho, kdo žije s dítětem s postižením. A o vyřehtaném smajlíku na konci ani nemluvím.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
1.11.23 17:09
@Domi5406 píše:
Dobrý den, jsem studentka oboru Sociální činnost a sháním někoho, kdo sám žije či zná někoho, kdo žije s postiženým dítětem. V rámci prezentace do předmětu Speciální pedagogika potřebuju někoho, s kým udělám rozhovor právě od každodenní péče o dítě až po pocity pečující osoby. Šlo by o pár otázek a volný prostor ke sdělení pár informací. Vše by proběhlo anonymně, ať už přes soukromé zprávy na emimino nebo přes domluvenou síť. Byl by prosím někdo ochotný? :D

Docela těžké téma. Péče o takové osoby vůbec není lehká, zvlášť když jde o dítě a ještě k tomu vlastní. :,(

• Citovat
  • Upravit
3327
1.11.23 17:16
@wdylme píše: