Reklama

Zootechnika na Mendelu

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Alias.medved
Povídálka 24 příspěvků 19.09.18 20:23
Zootechnika na Mendelu

Ahoj, vím, že toto je diskuzní fórum peo maminky, ale já jiné aktivní fórum nenašla. Jsem studentka gymnázia ve 3. ročníku a chtěla bych studovat zootechniku v Brně. Jde mi o to jak se tam dostat. Četla jsem, že se tam berou lidi podle průměru. Mám takový normální známky podle mě… Nějaké trojky, dvojky a jedničky. Ten kdo tam studuje nebo chtěl… myslíte, že mám šanci se tam dostat? Děkuju za každou odezvu :) :think:

Reklama

Reakce:

Kaspinka
Extra třída :D 11860 příspěvků 3 inzeráty 19.09.18 20:58

@Alias.medved už je to sice nějaký pátek a nedělala jsem přímo zoo ale všeo a nebralo se podle průměru, ale podle přijímaček :) A měla jsem daleko horší známky než ty a udělala jsem to ;-) Podívej se přesně jaké jsou podmínky přijetí.

Alias.medved
Povídálka 24 příspěvků 19.09.18 21:15

@Kaspinka právě že to je podle průměru známek za 3,5 roku studia na střední. :zed:

smudlinky
Závislačka 2520 příspěvků 361 inzerátů 20.09.18 06:43

šance dostat se někam je vždycky, záleží na tom, jak se dokážeš připravit na přijímačky a jak silná bude konkurence. Ono kolikrát je lehčí se někam dostat, než tam pak vydržet.

Uživatel je onlineLuboš P
Zasloužilá kecalka 743 příspěvků 20.09.18 06:47
@smudlinky píše: šance dostat se někam je vždycky,

Ano a já si myslím, že to zakladatelka ví.

Alias.medved
Povídálka 24 příspěvků 20.09.18 06:58

@smudlinky to samozřejmě vím, ale na tuto fakultu se nedělají přijímačky. Berou lidi podle průměru, a proto by mě zajímalo s jakým nejhorším průměrem bych se tam mohla dostat :think: :nevim:

Boeing737
Stálice 76 příspěvků 20.09.18 10:03