Reklama

ZŠ a SŠ EDUCAnet - učitelky

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

kukysenemyl
Nováček 10 příspěvků 1 inzerát 12.02.17 09:26
ZŠ a SŠ EDUCAnet - učitelky

Dobrý den,
pokud někdo z vás pracuje jako učitel/ka na škole EDUCAnet nebo něco bližšího víte, můžete mi prosím napsat, jak se na této škole pracuje? Jestli je zde plat podle tabulek pedagogických pracovníků nebo jiný, když je to soukromé zařízení? A celkově jaký je přístup vedení k zaměstnancům?
Jsem učitelka z malotřídky, kde jsem moc spokojená a vedení za námi pevně stojí, za což jsem moc vděčná, bohužel jsem zde jako zástup za mateřskou a tahle pohoda tedy nebude trvat věčně. Z EDUCAnetu o mě dlouhodobě projevují zájem, ale na žádném pohovoru jsem tam ještě nebyla a ráda bych dopředu měla nějaké info.
Moc díky za případné odpovědi!

Reklama

Reakce:

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 12.02.17 12:19

Prosím zachovat anonym, jinak smazat. Učila jsem na SŠ EDUCAnet před mateřskou a měla jsem na plný úvazek 15500 hrubého!!! včetně 1000 příplatku za třídnictví. Trocu se dalo přivydělat na učení dálkařů po večerech, to bylo měsíčně cca 1500. Ředitelka a chování vedení otřes, kolegové báječní.

Janli
Kelišová 5409 příspěvků 9 inzerátů 12.02.17 14:51

Manžel tam dálkově studoval. Podle toho jak se tam učitelé střídali, to asi nic moc nebude. Za čtyři roky vlastně zůstala jen zástupkyně ředitelky.

Gina1949
Nováček 1 příspěvek 03.03.17 19:55

Podívejte se, prosím, na tento web : http://educanet6.webnode.cz/ a obrázek o chování učitelů a vedení školy si uděláte sama…

Reklama

Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Očkování a autismus - mýtus, který ohrožuje dětské zdraví

Očkovat, či neočkovat? Téma očkování dětí se stalo v dnešní době mezi rodiči... číst dále >

Jak jsme přežili krmení z láhve

Jmenuji se Laura a jsem máma. Jako by to bylo včera, když jsem se nestačila... číst dále >

Články z Expres.cz