2 vysoké školy a práce?

Anonymní
13.6.21 19:46

2 vysoké školy a práce?

Dobrý večer:)
Ráda bych si vyslechla vaše názory či zkušenosti. Mám práci na poloviční úvazek a k tomu studuji VŠ na denní studium - vše je ok, stíhám to a mám i dost času na sebe. Ovšem do hlavy mi přicestoval nápad, že bych si dala ještě jednu školu, ale kombinovaně. Nikdy jsme nebyla studijní typ, ale na vysoký se mi začalo líbit, snažím se, a opravdu bych si chtěla otevřít ještě nějaké dveře do života a studia. Jenomže nevím, zdali se to dá zvládnout. Baví mě mít pořád něco na práci.
Měl jste někdo více škol a aktivit, zvládali jste to, a měli občas čas na sociální a běžný život? Možná si toho chci vzít na ramena hodně, a přeceňuji se, a proto se chci poradit.

Jinak studuji poměrně v pohodě školu (sociologii), a nějak extra mi nedává zabrat. Jsem tedy v prváku, takže asi těžko soudit. A o kombinovaným jsem přemýšlela například nad pajdou či sociální práci. Děkuji za odpovědi.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
13.6.21 19:51

Znala jsem takového, studoval myslím speciální pedagogiku a ještě něco a SK tomu sice nepracoval, ale založil a vedl občanské sdružení, kterému se hodně věnoval, a dával to. Ale byl teda extrémně schopnej.

A vlastně můj manžel kdysi v pravěku studoval zároveň poslední ročník ekonomiky a první ročník práv a pracoval k tomu.

• Citovat
  • Nahlásit
13.6.21 20:04

Ja se dostala na MU fsps a VFU a dohromady jsem to nedala. VFU jsem prerusila a dodelala po ukonceni MU

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
17400
13.6.21 20:04

Hele zrovna v tomhle případě je lepší spíš si najít nějakou odbornou stáž, praxi, dobrovolničení a podobně směrem k tomu, co chceš profesně dělat.

Potřebuješ si budovat praxi a kontakty, ne studovat další obor.

Jo a teda rozhodně chceš vypadnout na erasmus, je to dost klíčová zkušenost a nechceš o ni přijít.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
13.6.21 20:10