20. narozeniny

6
4.1.22 23:18

20. narozeniny

Zdravím :kytka: potřebovala bych od vás radu. Přítel bude mít za chvíli kulatiny a já si vůbec nevím rady s dárkem :,( jsem ještě student, takže si nemůžu dovolit něco moc drahého.
Problém je v tom, že vše co potřebuje nebo chce už má. Chtěla bych něco speciálního, třeba něco společného. Nemáte nějaký nápad? :andel:

Zrodil se nápad! :D co třeba společné focení u fotografa, vždy jsme to chtěli

Příspěvek upraven 05.01.22 v 14:21

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Dlouhá punčoška
4.1.22 23:21

Zážitek

Dej mu nějaký zážitek, který budete sdílet spolu. Na internetu jsou na to specializované firmy pro inspiraci.

• Citovat
  • Upravit
3598
4.1.22 23:34

@Sylva.cz je to těžké když nevíme jestli je kutil nebo počítačový hráč 😁
Mě vždy udělá radost nějaké nářadí co nemám.
NO přítelkyně si to může snadno ověřit mám vše sepsané i s v. č kvůli půjčování a různým nenechavcům. Tak jen kouknu do seznamu porovná a ví že to může koupít

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
TO_IT
4.1.22 23:51

Splnění nějakého sexuálního přání? To chlapa obvykle potěší a v tomto věku nás bavily věci typu „sebe v dárkové mašli“ k tomu..

• Citovat
  • Upravit
tartaletka
5.1.22 00:02

Take bych volila neco spolecneho. Vecere s virivkou, vikendovy pobyt, divadlo s veceri? Nebo nejakou spolecenskou hru? :nevim:

• Citovat
  • Upravit
434
5.1.22 00:05

Já příteli tehdy v tomto věku, taky jako chudá studentka, dávala mám pocit polštář s jeho oblíbeným potiskem, peněženku a sebe 😀 😀

Radost podle mě udělá i nakoupit oblíbené jídlo, pití, udělat si hezky večer u filmu co mate radi, a tak☺️️ Tyhle radosti jsou nejlepší.