Abdominoplastika

3542
18.2.12 16:20

abdominoplastika

Všechny Vás zdravím,chce se zeptat, jste tu některá po abdominoplastice ze zdravotních důvodů? Ptám se jen proto, protože jsem tři roky od porodu a v poslední době mne při některých pohybech jakoby píchá v břiše, například při vstávání, kašlání, smrkání prudším pohybu. Před půl rokem jsem nastoupila do zaměstnání a jelikož pracuji jako zdravotní sestra v hospicu, má práce je fyzicky namáhavá, takže mne napadá, zda to nemá nějakou souvislos. Břicho mi zůstalo krásně plandavé a když jsem zhubla, zůstal mi jakoby převis…
Děkuji za odpovědi.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
17310
18.2.12 16:58

Podle mě to že ti píchá v břiše nemá s kožním převisem co dělat :think: ta abdominoplastika je podle mě estetická záležitost a budeš si jí muset uhradit. Měla by jsi zajít za svým lékařem a ten by tě měl vyšetřit zda nemáš rozestup břišních svalů, to by pak měla pojišťovna uhradit. Většinou je to po vícečetných porodech, SC…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3542
18.2.12 17:04
no upřimně, raději bych byla, kdyby ten rozesput nebyl. Spíše uvažuji, že si zítra zajdu na kliniku přímo na chirurgii, protože si myslím, že ona by mne tam nejspíše také poslala a vzhledem k tomu, že k mé obvodní lékařce se musím objednávat i když potřebuji cokoli, bude toto nejrychlejší cesta
verenika píše:
Podle mě to že ti píchá v břiše nemá s kožním převisem co dělat :think: ta abdominoplastika je podle mě estetická záležitost a budeš si jí muset uhradit. Měla by jsi zajít za svým lékařem a ten by tě měl vyšetřit zda nemáš rozestup břišních svalů, to by pak měla pojišťovna uhradit. Většinou je to po vícečetných porodech, SC…
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
17310
18.2.12 17:07

No uvidíš co ti řeknou ;) Aby tě nevyprovodili s tím, že máš cvičit, cvičit a cvičit :mrgreen: Držím palce ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
397
18.2.12 17:13
verenika píše: