Ach ty závazky

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 22.06.19 18:57
Ach ty závazky

Ahoj, mám 4 letý vztah. Příteli je 25, mně 22. Oba pracujeme, já částečně, k tomu studuji. Vztah bych řekla, že je fajn, ale přijde mi, že ačkoliv spolu už 2 roky bydlíme, má strach ze závazků. Když se třeba normálně bavíme o dovolené, škole, víkendu, sexu!, tak je vše OK. Jakmile se ale zmíním, že dosavadní byt už mi přijde nedostačující, že by to chtělo alespoň 1plus1, že finance na to mám, i on, tak třeba přikývne. Pak se ale neudržím, a začnu říkat, že bych chtěla mít v novém bytě tuhle stoličku tam a tam, a koukám po inzerátech, přítel se po 15 minutách totálně naštve, že jsem mu zkazila den a že na něj dělám tlak.
Podobně to bylo před rokem se psem, kterého chci a prý i on, když ale začnu na ulici říkat, že takový by se mi líbil, je zase problém, protože pes je moc malý, vypadá jako koště a zase na něj tlačím.
Kolikrát o tom začne mluvit, nevyznám se v něm. Ale přece, když se milujete, tak vás nemají tato témata děsit ne?
Nechci, aby tu vyznělo, že jsem nějak náročná (byt-pes :D), ale cítím, že se chci už někam posunout a nebýt v polorozpadajícím se 1kk.
Je řešením o všem třeba přestat úplně mluvit, dojde mu to?

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Micaella22
Ukecaná baba ;) 1580 příspěvků 22.06.19 19:04

No… ten nez se rozhoupe, tak ti bude 80. Takze doufam, ze potkas nekoho, jdo vi co chce, rekne to narovinu a udela hned nebo jak si proste stanovite. Mozna bych vyuzila toho, ze jste v 1+1 a setrila bych co to pujde… at si muzes uzivat a necucet na penize kvuli najmu. Btw asi je to prechozeny, ve vtahu se to musi posouvat jak rikas, jinak je to o nicem. Cestovani vas nespojuje?

Uživatel je onlineTichošlápek
Neúnavná pisatelka 15050 příspěvků 22.06.19 19:07