Reklama

Alimenty zpětně

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

lukasss123
Povídálka 40 příspěvků 27.12.16 14:32
Alimenty-zpětně

Dobrý den,

je mi 20 let, od malička se o mě staral otec. Někdy jak jsem měl 2 roky, tak náš opustila máma a u soudu taťka řekl, že žádné peníze po ní nechce. Takže do této doby mi neposílala žádné alimenty a tak. Furt studuji a chci se zeptat, jestli bych mohl požádat soud o alimenty zpětně? Matka na tom špatně není a myslím si, že mi ty peníze patří, když mi celý život nedala ani korunu. Děkuji

Stránka:  1 2 3 Další »

Reklama

Reakce:

anonymouss
Ukecaná baba ;) 1517 příspěvků 27.12.16 14:34

Jednou si holka, jednou kluk, jednou mas dite, jednou nemas. Jednou pracujes, jednou studujes…
Jednou samozivitelka, jednou bezdetny student…
Zase jeden nick pro cely panelak? :roll: :think:

Lekninka91
Extra třída :D 10212 příspěvků 27.12.16 14:36

@anonymouss :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: to jako fakt? :-D

anonymouss
Ukecaná baba ;) 1517 příspěvků 27.12.16 14:37

@Lekninka91
Stačí si projít založené diskuze a příspěvky - zatím to má veřejně.
Odporuje si :roll:

Lekninka91
Extra třída :D 10212 příspěvků 27.12.16 14:40

@anonymouss Taky jsem nedávno narazila na takovýho podobnýho s docela dost divnýma otázkama :oops: :D

lukasss123
Povídálka 40 příspěvků 27.12.16 14:45

Žádná vaše odpověď není na moji otázku.

Tereza1986
Kelišová 6751 příspěvků 27.12.16 14:45

Alimenty za celých 18 let? 8o

lukasss123
Povídálka 40 příspěvků 27.12.16 14:46

To je jedno za kolik let, ptám se zpětně jestli to jde.. Jestli mi uznají třeba 2-3 roky.

anonymouss
Ukecaná baba ;) 1517 příspěvků 27.12.16 14:48

@lukasss123
1. pokud pracuješ, alimenty ti nenáleží
2. pokud máš sám, své vlastní dítě, máš na něj také sám vyživovací povinnost - ty. Ne tvůj rodič.
3. jako zletilý máš nárok na alimenty ode dne podání návrhu, ale tím se dostáváme k bodu 1. - jako pracující nesplňuješ podmínky

mofiz