Antikoncepce a antibiotika - menstruace o 11 dnů dříve

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 25.09.18 12:32
Antikoncepce a antibiotika - menstruace

Ahoj holky, potřebovala bych poradit nejdříve od vás, než půjdu plašit svou doktorku. Včera jsem začala brát antibiotika na zánět močových a dýchacích cest (biseptol). Normálně beru i svou antikoncepci (belara) a dnes ráno jsem začala krvácet, jako bych dostala MS. Ale antikoncepci jsem ještě nedobrala, takže ji mám o 11 dnů dříve, jestli to MS je. Má někdo z vás s tím zkušenost nebo se mu stalo něco podobného? Budu moc vděčná za každou radu. Předem děkuji.

Reakce:
felbloud
Kecalka 187 příspěvků 25.09.18 12:41

Po ATB mám menzes vždy dřív, sice ne tolik dní,, ale presto. Vždy po termínu MŠ delam pro jistotu těhotenský test ????

Váš příspěvek
Reklama