Asistent pedagoga ne

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
19.10.21 16:12

Asistent pedagoga nebo práce na home office?

Ráda bych se případně poradila..
Mám možnost pracovat jako asistent pedagoga na půl úvazku, výhledově i na více, ale vyhovoval by mi klidně i ten poloviční. Samozřejmě nevím, jak moc náročné to bude (spolupráce s učitelkou, žák atd.) Jsem bývalá učitelka, ale nepracuji v oboru už pár let.
Druhá nabídka je administrativní práce sice z domova, ale je tam určitý nátlak na nějaké výsledky, prodej, stres. HO je sice fajn kvůli dětem, ale upřímně se toho stresu dost bojím…
Co byste braly vy?

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3041
19.10.21 16:16

Jestli je to nejaky prodej po telefonu, tak do toho bych nesla. AP na pul uvazek ma fakt maly plat, tak jestli by ti to stacilo.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
19.10.21 16:18
@Oriseka píše:
Jestli je to nejaky prodej po telefonu, tak do toho bych nesla. AP na pul uvazek ma fakt maly plat, tak jestli by ti to stacilo.

prodej úplně ne, ale nějaký tlak na výsledky tam bude.
Peníze asi nejsou největší motivace, pokud to bude více jak 10k, budu ráda.

• Citovat
  • Nahlásit
3041
19.10.21 16:23
@Anonymní píše:
prodej úplně ne, ale nějaký tlak na výsledky tam bude.
Peníze asi nejsou největší motivace, pokud to bude více jak 10k, budu ráda.

AP je nanejvys v 8. platove tride, takze maximalne 12tis. hrubeho (bez praxe). Muze to byt celkem pohoda i hodne narocne.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
19.10.21 16:24
@Oriseka píše:
AP je nanejvys v 8. platove tride, takze maximalne 12tis. hrubeho (bez praxe). Muze to byt celkem pohoda i hodne narocne.

Praxi ve školství mám cca 6 let :) ale děkuji za info.

• Citovat
  • Nahlásit
3041
19.10.21 16:26
@Anonymní píše:
Praxi ve školství mám cca 6 let :) ale děkuji za info.

Tak to znas. Tak asi, kam te to vic tahne. Dat na svuj vnitrni pocit.

• Citovat