Aspirin dítěti - mám to nějak řešit?

81530
5.12.18 15:47

Zkus zavolat na detsky, treba do nemocnice, nejaky vetsi. Ale nejspis nic. Kolik ji je?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
12330
5.12.18 15:48

zavolej si na pohotovost nebo toxikologickou linku

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3198
5.12.18 15:49

má šest a půl

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3743
5.12.18 15:53

Jsem laik, ale myslím, že jednorázově nevadí. Vždyť my byli acylpyrinem léčeni od nejútlejšího dětství.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3198
5.12.18 15:57

@-Evka- to mně tady tvrdí všichni okolo, i dětská mně řekla, že příště máme vzít paralen, ale že naše generace na aspirinu vyrostla, vzhledem k tomu ale, že jsem se podívala na googlu co by se mohlo stát, tak mám nervy na pochodu

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
80319
5.12.18 16:00

nic se jí nestane, generace a generace dětí vyrostla na aspirinu

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3198
5.12.18 16:02

@stinga děkuji za uklidnění, i řvu jak jsem vynervovaná

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Ou
24138
5.12.18 16:05

nic se jí nestane.

Zakažte si hledání moribudnu na internetu a namísto toho hledejte cestu, jak krotit svoje emoce, abyste si takhle absurdně neubližovala.

https://www.kosmas.cz/…ost-a-obavy/

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3198
5.12.18 16:05

@Ou :oops:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1935
5.12.18 16:18
@mikela píše: :-( dcera má horečku a děda jí dal v dobrém úmyslu půl aspirinu, mám šílený strach, že se jí něco stane, protože vím, že do 16 let se aspirin nesmí kvůli možnému vzniku reyova syndromu. myslíte že mám nějak řešit?

Ahoj.

Ani u dětí nejde o časté onemocnění - výskyt bývá méně než 1 za rok na milión dětí.

Navíc by muselo jít o pravidelné užívání (to nám říkali na školení Červeného kříže). A to rozhodně půl tabletky Aspirinu od dědečka není. :)

Takže já bych byla absolutně v klidu, jen dědovi bych řekla, ať příště nasadí Paralen. :)