Balík servis, zkušenosti se službou

Napsat příspěvek
Velikost písma:
8
14.12.17 13:57

Dobrý den,

pro informaci ostatním. Dnes nám z balíkservisu odepsali, že peníze nevrátí (obj. CZ17824657), že mají v obchodních podmínkách uvedeno, že žádné termíny negarantují. To je samozřejmě vzhledem k § 1753 NOZ hloupost. Nenechte si to líbit a braňte se, jako my. Kdo by potřeboval věc právně vysvětlit (skutečně nezáleží na tom, že takovou věc v obchodních podmínkách mají), může napsat sz a pomůžu (nudící se právnička na mateřské :lol: )

Pan Doušek, co tady píše buď vůbec netuší, co odepisují jeho zaměstnanci (?) ze zákaznického servisu, nebo jen nechce veřejně přiznat, že se jim peníze opravdu vracet nechce, přestože neposkytují službu, kterou inzerují.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8
17.12.17 12:19

Pro úplnost:

Peníze máme zpět na účtu, ale od ppl jsme zjistili zajímavou věc. Balík servis nezprostředkovává přepravu, jak tvrdí na stránkách (a jak činí obdobné služby jako deliberry apod.), tj. nedočkáte se přepravy od odesílatele k příjemci (jak by každý očekával). Balíkservis si nechává balíky poslat do firmy Global box a dále se s nimi děje bůh ví co. Nejhorší na tom je, že Global box je tedy faktickým příjemcem (adresátem) balíku z pohledu PPL. Mám hodně nepěkné podezření, které by vysvětlovalo, proč se balíky dostávají k adresátům (nebo zpět odesílateli) otevřené.

Každopádně, je na každém, aby si rozmyslel, jestli chce svůj balík skutečně poslat nikoliv osobě, kterou označil v objednávce, ale firmě globalbox (se všemi důsledky z toho vyplývajícími). Já to rozhodně nedoporučuju.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10
20.12.17 01:03

Dobry den,
rad bych reagoval na Vas prispevek, ktery je plny zavadejicich a nepravdivych informaci.

Zde jsou zakladni fakta:
i) firma Global box s. r.o. provozuje sluzbu BalikServis.cz, vse je radne uvedene na strankach sluzby BalikServis.cz

ii) s ppl spolupracujeme nekalika zpusoby a jeden z nich, je ze nektere zasilky posilame pres nase depo. Hlavnim duvodem je abychom dosahli co nejvyhodnejsi ceny pro zakaznika.

iii) nevim a nechapu proc je vase reakce plna lzi, pomluv a osocovani. My vce jak 4 roky budujeme kvalitni a spolehlivou sluzbu pro prepravu baliku a zasilek. Pokud ji nechcete vyuzivat, nemusite. Ale nechapu zast a potrebu spinit praci a snahu nekoho jineho. Vasi platbu ve vysi 102 KC jsme Vam vratili, tak proc to ocernovani a osocovani?

Zde jsou hlavni vyhody sluzby BalikServis.cz
a) moznost vybrat si prepravce podle svych preferenci
b) moznost vyzvednout zasilku v CR i v zahranici
c) moznost zaslat zasilku po Evrope z domova
d) za sluzbu nemusi platit odesilatel ani prijemce, plati 3 osoba
e) dalsi dodatecne sluzby.

S pranim hezkych vanoc

Dalibor Dusek

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8
20.12.17 17:58

Dobrý den, pane Dušku,

jaké konkrétní lži jsem uvedla?

Předem děkuji za odpověď.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10
24.12.17 09:20

Dobry den,
níže uvádím informace o nepravdivých výrocích, které uvádí uživatel jand:
i) „Balík servis nezprostředkovává přepravu, jak tvrdí na stránkách
(a jak činí obdobné služby jako deliberry apod.), tj. nedočkáte se přepravy od odesílatele k příjemci (jak by každý očekával).“

Vyjádření společnosti Global box s. r.o., provozovatele služby BalikServis.cz:Více jak 98% zásilek je v rámci služby BalikServis.cz, kterou provozuje firma Global box s. r.o. je přepraveno od odesílatele k přepravci. 2% je z důvodu dosažení optimální ceny přepraveno na sídlo společnosti, odkud je přepraveno k zákazníkovi.
ii) „Balíkservis si nechává balíky poslat do firmy Global box a dále se s nimi děje bůh ví co. Nejhorší na tom je, že Global box je
tedy faktickým příjemcem (adresátem) balíku z pohledu PPL. Mám hodně nepěkné podezření, které by vysvětlovalo, proč se balíky
dostávají k adresátům (nebo zpět odesílateli) otevřené.“

Vyjádření společnosti Global box s. r.o., provozovatele služby BalikServis.cz:
Sídlo společnosti Global box, který je provozovatelem služby BalikServis.cz je pod 24hodinovým sledováním kamerovým systémem. Můžeme tedy jasně prokázat co se s 2% zásilek děje. Žádné zásilky neotevíráme ani jinak jejich obsah nezkoumáme.

Zde je jasný výčet nepravdivých informací:

  1. „Balík servis nezprostředkovává přepravu, jak tvrdí na stránkách“,

Víc jak 98% zásilek je přepraveno od odesílatele k příjemci, viz naše vyjádřeni. Vaše vyjádření není pravdivé.

2)„Mám hodně nepěkné podezření, které by vysvětlovalo, proč se balíky dostávají k adresátům (nebo zpět odesílateli) otevřené.“

Sídlo společnosti Global box s. r.o., která provozuje službu BalikServis.cz je sledováno kamerou 24 hodin, 7 dní v týdnu. Lze přesně prokázat co se s každým balíkem děje, viz naše vyjádření. Vaše obvinění je tedy založeno na absolutní neznalosti věci a je nepravdivé.

Pevně věřím, že pod výše uvedenými fakty najdete aspoň tolik slušnosti, že se omluvíte, za Vaše pomluvy.

S pozdravem

Dalibor Dusek

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8
26.12.17 10:53

Bohužel. To, že napíšete 98% řešíme tak a tak (a my byli určitě ta 2%) neznamená 100%. Na stránkách netvrdíte, že 98% balíků zprostředkujete přepravu, ale tvrdíte, že zprostředkujete přepravu, tečka, žádné výjimky. To je jako kdybych já tvrdila, že prodávám rohlíky a dvou procentům zákazníků bych prodala chleba a ještě se cítila ublíženě, že se ozvou.

Druhé tvrzení zmiňuje „podezření“. To, jestli někdo, koho jste ani nikdy osobně neviděl má nebo nemá nějaké podezření opravdu nedokážete vyvrátit. Sama vím, co si myslím, děkuji za pomoc.

Abych to shrnula, omlouvat se vám rozhodně nebudu, nemám za co. Nejdříve si nastudujte základy výrokové logiky, případně co je to vlastně pomluva, a pak někoho obviňujte.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1570
17.8.18 01:48

@jand delibarry je nekolikanasobne drazsi jak balikservis, dokonce drazsi jak Ceska posta :-)

Nechapu jak by mohl balikservis pri te cene co ma nastavenu si zasilky posilat na sve “depo”, aby je pak dorucoval jeste dalsim krokem, to nedava ekonomicky smysl

Take balikservis ukazuje optimistickou dodaci lhutu na webu (nerealnou).

@DD270 nejaky afektovany ne? Kolik za ty 4 roky jste udelali obratu/zisku na te sluzbe? Funguje to jeste vubec? Kdyz tedy nic negarantujete a pozadujete platbu predem? To neni moc fer, protoze odesilatel bude cekat na adrese s balickem a on nikdo neprijede :zed:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1
27.12.19 13:33

Vánoční dárek

Jsem velmi spokojená, balík byl rozbitý, i když jsme ho důkladně zabalili, nebylo možné se do nej dostat pouze nasílím nebo nožem, komunikace s balik servis na bodě mrazu,!!!NEDOPORUČUJI!!! 😡

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1
26.8.20 10:37

Srovnání balik123.cz s balikservis.cz

Dobrý den,
Po té co jsem poslal balík s obsahem v ceně několika desítek tisíc přes balíkservis. cz a pak nad ním na pár hodin ztratil kontrolu a přečetl jsem si výše uvedené stesky, popíšu svoji zkušenost:
Pokus první - balik123.cz: Objednal jsem dopravu balíku u balik123.cz s GLS. Přišly dva emaily potvrzující objednání. Následující den ráno přišel email obsahující číslo na řidiče. Převzetí balíku neproběhlo, protože to bylo na víc než na minutu a řidič byl nevstřícný. balik123.cz objednávku stornoval a peníze mi obratem vrátil. Zadána reklamace u GLS, na kterou ani po třech týdnech nemám odpověď. Jedinou závadou na balik123.cz bylo, že číslo balíku poslal automaticky na email odesilatele. Jenže já jsem byl adresát, takže tracking mi byl nedostupný. balik123.cz nepočítá s tím, že by přepravu objednal adresát, škoda. A chybějící telefonní podpora, byť na emaily jsem dostával odpovědi za desítky minut.
Pokus druhý balikservis.cz: Objednáno totéž s PPL. Dostávám potvrzující emaily, ale nemám číslo balíku. Posílám několik emailů, bez odpovědi. Hledám telefonní kontakt, protože vím, že bez kontaktu s řidičem balík zase nevyzvednou. Pomohou tyto stránky. Po mém nezměrném úsilí a díky ochotě lidí, kteří nemají s balikservis nic společného, dostávám v 9:51 číslo na řidiče, ale stále nemám číslo balíku. Řidič je mimořádně vstřícný, takže balík převezme, a navíc mi sdělí číslo balíku. Později mi přijde info z balikservis.cz, že číslo balíku neposílají, protože nemůžou, protože číslo balíku u PPL vznikne až když balík dorazí na depo PPL. To je blbost. Druhý den nacházím balík před domem na schodech v natrženém kartonu. Obsah je v pořádku, takže konec dobrý.
Zhodnocení: Ty nervy! balik123.cz v pohodě, u GLS nemá cenu řešit jednoho nerudného řidiče, ale s tou reklamací je to špatně. Balikservis – zoufalá komunikace, ale nutno uznat, že to, co na webu slibují, to také v mém případě plní. PPL bez výhrad (balík převzala sousedka, což je diskutabilní). Přes prostředníky budu balíky objednávat dál, ale určitě dám předost službě, která na sebe zveřejní telefonní kontakt, což není ani jedna z uvedených. Přece jen web snese všechno a dokud nedostanu číslo balíku a nevidím tracking, nemám jistotu, kam můj balík pošlou, jestli tam kam chci, nebo kamkoliv jinam. Zachránit to můžu jen do chvíle, kdy dá balík odesilatel z ruky. Z tohoto pohledu balik123.cz použitelný, kdežto Balikservis.cz nikdy více. Pravda i na cestě ještě prostředník může balík přesměrovat, ale to už bych si připadal hodně paranoidní, kdybych tohle riziko neskousnul.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1335
26.8.20 12:24

Já posílám menší balíčky přes zásilkovnu za 65 Kč a větší přes úsporný balík za 123 Kč. S oběma jsem velmi spokojená.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama