Basic studiní centrum

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
23.10.21 20:53

Basic studiní centrum

Ahojda kočky,
nevím jak je to v případě výuky čtení a psaní, ale v případě matematiky na druhém stupni základky je to katastrofa! S mým přitelem jsem vyhodila, a teď se podržte holky přes 50 000Kč!!! Holka se mi neposunula vůbec nikam, má pořád ty stejné problémy s matematikou ve škole! Hlavně, že hlásají individuální doučování, ale moje holka tam byla minimálně s jedním dalším žákem na jednoho lektora! To není individuální výuka a taky to tak podle toho dopadlo. Více než na žáka se soustředí na marketing a reklamu, objevila jsem letáky i u svého zubaře! Když už jsem nevěděla co s ní, tak jsem napsala email několika učitelům ze základních škol v okolí a jeden pan učitel se mi ozval a po několika hodinách bylo po problému. A cena cca 1500 Kč!!! Jenom se divím, že ředitelé a lektoři v Basicu nemají většinou ani pedagogické vzdělání a dokonce jsem viděla i inzerát, že stačí i výuční list na lektora a pokud projdete nějakými testy, tak vás přijmou. Pídila jsem se po tom, jak Basic funguje, protože mě to naštvalo, a tak jsem si o nich něco našla na internetu. Tak to jsem holky jen čuměla. Je to frančíza, lektoři pracují jako OSVČ a často je na pobočce jen sama paní ředitelka, protože lektorům dávají málo (musejí si platit socko a zdravotko), tak ten, kdo něco umí většinou odejde pryč. A to ještě údajně musejí ve svém volném čase roznášet letáky a shánět si svoje žáky (ale to jsem jen slyšela)! Ředitelé frančíz chtějí za nějaké školení, bez kterého nemůžete u nich učit, poplatek 10 000Kč! Ještě člověk nic nevydělal a už ho zkásnou o desítku! Hlavně, že všude vidím jejich osobní příběhy, lásku k dětem a učení bez mučení… Všude čtu, že děti jsou budoucí generace a že na nich nejvíce záleží. Zkuste si holky jít dělat lékařku bez vzdělání nebo právničku! Ale hold ve zdělání je to živnost volná a učit může kdekdo! P