Boty na ven a školka!

• Fotoalbum (1)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
23.5.22 15:57

Boty na ven a školka!

Ahoj, už několikrát jsem učitelkám opakovala, že tam má kluk boty na ven, ze jsou zničený a může je dodělat. Ráno vždycky ty nový(máme je měsíc) schovám uplně dozadu a starý nechám vepředu. Za celou dobu mu je daly jen jednou a po dnešku jsem uplně nasr*na! Boty starý měsíc za 1000,– a jsou uplně ko. A pro mě je 1000,– dost. Díra na patě :zed:. Co stim? Nechci aby chodil do a ze školky v hnusných botách, máme to přes město. Ale aby zas zničily drahý boty? A nechápu proč berou ty schovaný, když vepředu mají ty starý. Syn se neumí obouvat, stim mam problem občas i ja, jak má tlustou nohu a vysoký nárt. A do těch starých to jde hůř než do těch nových. Dávaly mu to kvuli tomu asi žejo? Bože mám chuť jim ty boty nechat proplatit :zed: Ani když s klukem chodim na hřiště, tak nikdy neměl tak zničený boty. Co byste dělaly vy?

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
22953
23.5.22 16:06

Tak učitelky ty boty asi záměrně nezničily, že… Pokud se ty nové obouvají lépe než staré, tak chápu, že je braly. Tak když víš, že nechceš, aby chodil v nových ven, tak mu je buď vůbec nedávej nebo je tam prostě nenechávej.

Anebo mu pořiď na ven takové boty, které půjdou obout jednodušeji.

Chápu tvůj vztek, ale fakt bych nepodezřívala učitelky, že to udělaly schválně.

edit: a ještě možné řešení: pořídit a nechávat ve školce jen to, čeho mi nebude líto.

Příspěvek upraven 23.05.22 v 16:07

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3211
23.5.22 16:06

Má mít slušný boty který si bude schopny sám obout učitelky nejsou sluzky a dítě 3+by tohle při nástupu do školky mělo zvládat max. s nějakou minimální dopomoci.
Budou-li tam obouvat nebo oblékat celou třídu ven se vůbec nedostanou.
Sama se za staré boty stydis a nechceš aby v nich syn s Tebou chodil přes město ale s učitelkama klidně může???