Čechomor na svatbě

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Taače
Kecalka 444 příspěvků 23.11.18 19:31
Čechomor na svatbě

Zdravím vás :)

Předem prosím - nerýpejte, nesuďte :palec:

Na léto 2020 plánujeme svatbu (byla by už 2019, ale předběhla mě sestra :D).

Ráda bych měla živou kapelu. Vzhledem k rozpočtu jsem pokukovala po amatérských skupinách někde v okolí, u kterých ocením, že dokážou zahrát moje oblíbené písničky.

Dnes mě však rodiče zaskočili sdělením, že hostinu zaplatí. To pro mě znamená obrovskou úlevu v rozpočtu. Svatba bude ve stejný den, jaký mají moji rodiče 30. výročí svatby, takže trošku i jejich den.

Takže se ptám - máte někdo zkušenost s živou a známou kapelou? Hrozně ráda bych tam měla Čechomor, miluju je odmala, mamka taky, nevynechaly jsme jediný koncert. Jenom netuším, kolik berou za 4-5 hodin vystoupení…? Jsem ochotná za ten večer dát 90-120 tis.

Samozřejmě už jsem posílala nabídku na každý email, který mají na stránkách. Jen mě zajímalo, jestli nemáte náhodou někdo zkušenost?

Děkuju moc :hug:

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Burj Chalifa
Nadpozemská drbna 29263 příspěvků 23.11.18 19:32
@Taače píše:
Zdravím vás :)

Předem prosím - nerýpejte, nesuďte :palec:

Na léto 2020 plánujeme svatbu (byla by už 2019, ale předběhla mě sestra :D).

Ráda bych měla živou kapelu. Vzhledem k rozpočtu jsem pokukovala po amatérských skupinách někde v okolí, u kterých ocením, že dokážou zahrát moje oblíbené písničky.

Dnes mě však rodiče zaskočili sdělením, že hostinu zaplatí. To pro mě znamená obrovskou úlevu v rozpočtu. Svatba bude ve stejný den, jaký mají moji rodiče 30. výročí svatby, takže trošku i jejich den.

Takže se ptám - máte někdo zkušenost s živou a známou kapelou? Hrozně ráda bych tam měla Čechomor, miluju je odmala, mamka taky, nevynechaly jsme jediný koncert. Jenom netuším, kolik berou za 4-5 hodin vystoupení…? Jsem ochotná za ten večer dát 90-120 tis.