Chce být jen kamarádem?

Anonymní
24.3.21 06:47

Chce být jen kamarádem?

Ahoj, tři toky studuji a teď jsme se začali bavit hodně s jedním spolužákem. Máme společnou cestu domu a jedeme spolu busem. Už je to takhle měsíc a už i na mě tak “nevysloveně” vždy čeká. Už mě pak i doprovázel k domu a vždy ještě tak hodinu stojíme na ulici a povidame. Ráno chodí běhat, tak se zmínil, jestli taky nechci, tak chodíme. A stále kecame a povidame, jeden přes druhého a je to krásné. Mám i pocit (ale je to jen můj pocit, že) že je přede mnou nervózní. Jen nedokážu vůbec rict, jestli to mysli kamaradsky nebo i jako něco víc. Tím, že se vídáme, ale není to na pozváni jakoby na rande, netuším. Řeším to, protože se mi začíná moc líbit a nevím, jestli si mám stavět zeď, aby mě to pak nezranilo…

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
513
24.3.21 06:51

Vypadá to slibně, teď holt čekat, kdo se rozhoupe a udělá první krok k posunutí na další level… :-)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
920
24.3.21 06:55

Mohl by mít o tebe zájem, akorát moc nechápu, proč už se teda po měsíci nevymáčkl. Zkus to ještě chvilku vydržet a moc si od toho neslibovat. Uvidíš, jestli se to za další měsíc někam posune.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
24364
24.3.21 06:59

Tak až někdy budete stát před barákem, tak ho pozvi na kafe, ne? Né že by se to hned mělo přesunout do postele, ale tak nějaký posun to bude ;)
A třeba mu jen leze na mozek lockdown a je rád, že s někým pokecá, to bohužel teď ještě nezjistíš…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9075
24.3.21 07:00

Vy máte otevřenou školu? Ale řekla bych, že se mu líbíš.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2299
24.3.21 07:51

Tři roky na střední nebo vysoké? Pokud na střední, tak může být plachý a bojí se vyslovit, ale spíš se mu líbíš, jinak by na tebe nečekal.
Nicméně zajímalo by mě, do jaké školy chodíš, když jsou všechny od druhého stupně minimálně 3 měsíce zavřené :lol:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
24.3.21 07:56