Chci miminko. On se vymlouvá.

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 27.01.19 12:24
Chci miminko. On se vymlouvá.

Dámy, omlouvám se za anonym.
V rodinné anamnéze máme časté potraty, sestra po prvním dítěti neplodná, já třicítku na krku. S chlapem jsme spolu přes rok. Strašně chci miminko ale on říká, že na to není finanční situace. Ale to nebude nikdy. Předpokládám, že víc jak polovina z vás neměla peněz na rozhazování. On podniká a já pracuji jako zdravotní sestra. Z obou stran od rodičů máme velkou podporu.
Co byste mi doporučily?

Stránka:  1 2 3 4 5 Další »
Reakce:
Kaileee
Zasloužilá kecalka 814 příspěvků 27.01.19 12:26

tak oba vyděláváte, tak v čem je problém po finanční stránce? Nějaké dluhy nebo co?
Ale rok je krátká doba celkem :)

Oplatečka
Ukecaná baba ;) 1491 příspěvků 27.01.19 12:29

Co znamená podpora rodičů, finanční pomoc?

Twixinka
Ukecaná baba ;) 2068 příspěvků 6 inzerátů 27.01.19 12:32

No jste spolu pomerne kratce a uprimne my jsme na tom byli finance tak,ze jsme meli oba hodne nasetreno,takze chapu partnerovu starost o finance,ono preci jen dite neco stoji,Tobe se snizi prijem :nevim: a s tou rodinnou anamnezou to nemusi byt tak horke,babicka taky nescetnekrat potratila,mamka chtela ctyri deti a me je ze ctyr tehotenstvi,ani jeden potrat,no a ja byla tehotna zatim jednou a od zacatku vse bez komplikaci :kytka:

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 27.01.19 12:38

To víš, že to není o financich jen. My žili v podnájmu, měli kulovy, ale miminko jsem chtěli oba. Manžel byl pár let po škole, teprve se vypracovával v práci za pár supu a já měla práci za pár korun taky. Podpora od rodičů žádná,úspory 0.