Co jste do teď dělaly - studium, práce

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
Hr4sek22
24.2.15 12:15

Já dělala před mateřskou v sámošce a pak ve firmě na výrobu optických vláken a kabelů. Někdy na PC, někdy jsem kontrolovala kvalitu, jindy zase ve výrobě.. :nevim:

Jinak jsem studovala přes tři roky soukromou podnikatelskou školu, ale absolutně nechápu co jsem tam dělala. Nebavilo mě to ani trochu, nedokončila jsem. Škoda peněz. V té době jsem nevěděla celkově co chci dělat :roll: tak jsem šla na elektrikářku. To se někdy hodí :lol:

• Citovat
  • Upravit
alli_li
24.2.15 12:24

Studium socialnespravni cinnost - pote ihned nastup do prace na pozici zastupce reditele - soukroma firma zamerena na uklid/zelen.
Pak nastup na materskou/rodicovskou a ted kvuli rodine pracuji na castecny uvazek jako teta v soukr. skolce :palec:

• Citovat
  • Upravit
1961
24.2.15 13:05

Střední textilka, moc mě to bavilo ale teorie se střetla s praxí života, ale jako přivýdělek bezva. Naletěla jsem úče němčiny na střední a šla na PF JCU čj/ nj sš, po dvou letech jsem ji s ulehčením vzdala a ze setrvačnosti dostudovala bohemistiku, moc mě bavila, ale škola je mi k velkému prdu. Mezi tím jsem pracovala na baru v kavárně, náhodou skvělá práce a moc mě bavila, pak překládala nějaké smlouvy z ňéminy, rok jsem dělala v O2, to jsem myslela že umřu a nyní spokojena v malé rodinné firmě, administrativa (ačkoliv občas opravuji wc atd. :mrgreen: :lol: )
Kurz masáží a studium fytoterapie jako vélkýý koníček :srdce:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
16986
24.2.15 13:55
@flaminka píše:
Tak já jsem studovala lékařskou fakultu, a pak rok dělala v psych. léčebně, teď jsem už rok na mateřský a plánuju se tam zase vrátit:)

ja jsem 3.rok doma. Strasimu jsou 3,5 a pripadam si jako na praxi v tebou zminovane lecebne :-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
24.2.15 14:01