Co na Vánoce pro 12 kluka?

7.11.22 08:46

Co na Vánoce pro 12 kluka?

Ahoj,
pracuju jako asistentka na ZŠ a vylosovala jsem si na dárek na Vánoce 12 žáka kluka a nevím co mu mám dát…nějaké rady, isnpirace? potřebuju zachránit :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
26
7.11.22 08:52

Koupila bych třeba voucher do kina, zda něco takového dělají :lol:..

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
53190
7.11.22 09:17
@katus_kralova píše:
Ahoj,
pracuju jako asistentka na ZŠ a vylosovala jsem si na dárek na Vánoce 12 žáka kluka a nevím co mu mám dát…nějaké rady, isnpirace? potřebuju zachránit :lol:

Nevíš, na čem kluci ve třídě frčí? U nás by bodovala třeba rubikovka nebo jiný hlavolam, pokud chceš dávat trochu „edukační dárky“ :P

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6867
7.11.22 09:41

Já loni kupovala jengu pro 13 letyho do školy.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
31281
7.11.22 10:02

Jestli děláš asistentku, tak poslouchej, o čem kluci mluví o přestávkách.
Taky záleží, kolik do toho chceš vrazit - nejpodstatnější otázka :)

Nic nezkazíš podle mě ještě i pokemon kartama, u našich 11tiletých pořád frčí ve velkém. A cokoliv s Minecraft motivem (hrneček, flaška do školy, pytlík na tělocvik).
Chce to mít uši otevřené, jestli kluci jedou v těhle „herních“ věcech.
Jenga taky nevypadá zle.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3958
7.11.22 10:18

U synovce frčí rubikova kostka a pokémon kartičky.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4535
7.11.22 10:47

Synovec 11 chce k narozeninám Pokémon karty..

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7.11.22 10:58

Dobrý den, já bych mu asi něco vyrobila, třeba nějakou dřevěnou hračku, myslím, že se to nezdá, ale děti to ocení :zed:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8506
7.11.22 11:26

Syn (11,5) mi řekl, že Pokémon i Minecraft je pro děcka a nic od toho nechce, takže je to asi kus od kusu. Přesně jak ti radili, je potřeba poslouchat. U nás frčí merche od youtuberů a pak cokoli kolem fotbalu.