Co po maturitě?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 07.01.19 16:37
Co po maturitě?

Zdravím, studuji soukromou obchodní školu obor marketing a management a letos mě čeká maturita, moc si přeju abych jí udělal, ale zatím moc nevím kam dál, mám nějaké představy, ale co byste mi doporučili? Děkuju

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:
lleennttiillkkaa
Generální žvanilka 23467 příspěvků 07.01.19 16:41
@Anonymní píše:
Zdravím, studuji soukromou obchodní školu obor marketing a management a letos mě čeká maturita, moc si přeju abych jí udělal, ale zatím moc nevím kam dál, mám nějaké představy, ale co byste mi doporučili? Děkuju

nezlob se, ale jednak nechápu, co je na tom intimního, že to musí být anonymní a jednak jak my to můžeme vědět, co by si chtěla dělat? Co tě baví, co tě láká? To je jak kdybych se tě zeptala, co si mám vzít zítra na sebe, aniž by si věděla, co mi visí ve skříni.

LvE
Kecalka 216 příspěvků 07.01.19 16:43

Ahoj,
záleží na tobě, jestli chceš jítdo práce nebo ještě škola…na průvodkyni musíš mít výšku ? nebo bys mohla klidne dělat ecepční, co ?

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 07.01.19 17:03

@lleennttiillkkaa zajímá mě každy jednotlive co by pote dělal. Anonym je z důvodu že nechci žádný typy podle mě,ale podle ostatních co by dal dělali s tímto oborem.

Helca83
Ukecaná baba ;) 1260 příspěvků 07.01.19 17:07

Tak nám odtajní něco z těch Tvých představ, aspoň směr. Dnešní mladá generace bude pracovat v úplne novych, jiných oborech než v tom na co jsme zvykli my… je výhodou, když se zivis něčím, co Té aspoň trochu baví.

Alušáček
Závislačka 3949 příspěvků 07.01.19 18:03

Doporučila bych ti pokračovat ve studiu na VŠ, protože s maturitou můžeš skončit třeba jako pokladní v hypermarketu.. Nebo jet na rok do ciziny, zdokonalit cizí jazyk a pak dále studovat.

ka2ka