Copak mi AD nezabírá?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 12.10.18 07:28
Copak mi a

Omlouvám se že anonym..nechci aby okolí vědělo…a chodí zde.
Před několika měsíci jsem dostala u psychiatra Argofan na deprese a rivotril než začne zabírat. Měla jsem velké vedlejší účinky, hrozné pocení atd. Tak před 2 měsíci jsem dostala Miraclide ( escisalopram)možná špatně napsáno a opět rivotril přes den. Je to již třetí měsíc a necítím se vůbec dobře, bez rivotrilu přes den to nedávám. Na spaní jsem dostala ještě minulý týden tritico ale stejně se ráno probudím a hrozně mi buší srdce, úzkosti atd. Mám pocit že už mě opravdu nebaví ani prožít den, bojím se do práce, je toho hodně, nezvládám to. Hlavně mě nic netěší, jen žiju ze strachu a čekám na večer. Copak mi ad nezabírají?

Reakce:
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 12.10.18 07:33
Copak mi AD nezabírá?
:,(
terien
Echt Kelišová 8525 příspěvků 12.10.18 07:38

Co jsem tak četla, tak vybrat správnou kombinaci léků je velká alchymie. Co pomáhá jednomu s druhým ani nehne. Musíte s tvým doktorem prostě zkoušet a hledat :nevim: musíš do té práce chodit když ti není dobře, nemůžeš jít na neschopenku?

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 12.10.18 08:19

prosím anonym jinak smazat
mám odoperovanou štítnou žlázu a ad mi taky nezabírají, už jsem i četla že to může být tím, ale jestli to tak je nevím

Marie432875
Ukecaná baba ;) 1925 příspěvků 12.10.18 08:35

a ja se zeptám - jakou další léčbu podstupujes? Chodíš na terapii? Nebo te lekar(ka) jen napraskovali a nazdar?

Sue2008
Kecalka 133 příspěvků 12.10.18 08:51
@Marie432875 píše:
a ja se zeptám - jakou další léčbu podstupujes? Chodíš na terapii? Nebo te lekar(ka) jen napraskovali a nazdar?

z vlastni zkusenosti, me taky doktorka nejdriv nasadila fungujici lecbu, az kdyz jsem se dala do kupy, tak jsem zacala s psychoterapii, i tak to byla pekelna drina.

U AD trva, nez nastoupi ucinek a nemuzou se menit co druhy den. Drz se, je to beh na dlouhou trat

Ou
Kelišová 5462 příspěvků 12.10.18 09:00

Jdi na nemocensou a začni chodit do nějakého stacionáře na léčbu úzkostných poruch.

Léky, pokud zaberou, tak jen ořežou nejhorší stavy, ale nenaučít tě fungovat tak, aby si úzkostí zaplavená nebyla.

Nebo si alepsoň pořiď tuto knihu-

https://www.kosmas.cz/…ost-a-obavy/

Ou
Kelišová 5462 příspěvků 12.10.18 09:03
@Anonymní píše:
prosím anonym jinak smazat
mám odoperovanou štítnou žlázu a ad mi taky nezabírají, už jsem i četla že to může být tím, ale jestli to tak je nevím

Ano, může to mít vliv - pak je potřeba aby medikaci konzultoval psychiatr s endokrinologem a hledání toho co bude fungovat může být delší.

stejně tak je potřeba nějaká forma psychoterapie - protože pokud máš fyzickou příčinu proč se ti může zhoršovat psychika, tím spíš je potřeba pochopit siutaci a držet se takového životního stylu a takových způsbo komunikace a řešení problémů, aby si svou biochemii v mozku dokázala držet mimo oblast průserů.

držím palce.

Uživatel je onlineDetsa
Extra třída :D 11057 příspěvků 12.10.18 17:21

Oběcně na někoho fungují vždy jiné antidepresiva. Takže je možné, že nepociťuješ žádný vliv. Většinou začnou zabírat tak do měsíce. Můžeš zkusit i jiné a uvidíš, co se bude dít. Ale může nastat i stav, že ti nebudou fungovat žádné antidepresiva. Bohužel. Ono zvlášť u úzkostných poruch je potřeba vyřešit příčinu strachu, jeho zdroj, ale nikoli jen následek skrze antidepresiva. Bohužel mají někteří psychiatři ve zvyku jen nasadit léky a nic jiného už neřešit.
První krok ke štěstí by měla být spíše psychoterapie. Pokud na žádnou nechodíš, měla bys zvážit tudle možnost. Protože teprve tam se odstraňují možné příčiny tvého problému. Nevím tedy, co máš konkrétně za problém, ale antidepresiva tě mají jen podpořit a pomáhat se s tím srovnat, ale ne to vyléčit.
Nevzdávej to, je to dlouhá cesta. Věřím, že časem bude lépe a budeš zas cítit radost :kytka:.

Královská dcera
Stálice 57 příspěvků 22 inzerátů 13.10.18 17:06
@Anonymní píše:
Omlouvám se že anonym..nechci aby okolí vědělo…a chodí zde.
Před několika měsíci jsem dostala u psychiatra Argofan na deprese a rivotril než začne zabírat. Měla jsem velké vedlejší účinky, hrozné pocení atd. Tak před 2 měsíci jsem dostala Miraclide ( escisalopram)možná špatně napsáno a opět rivotril přes den. Je to již třetí měsíc a necítím se vůbec dobře, bez rivotrilu přes den to nedávám. Na spaní jsem dostala ještě minulý týden tritico ale stejně se ráno probudím a hrozně mi buší srdce, úzkosti atd. Mám pocit že už mě opravdu nebaví ani prožít den, bojím se do práce, je toho hodně, nezvládám to. Hlavně mě nic netěší, jen žiju ze strachu a čekám na večer. Copak mi ad nezabírají?

AD ani nemohou zabírat, jsou to v nejlepším případě „tlumiče“ některých symptomů a v horším „výrobci“ dalších problémů. Je mnohem lepší zabývat se prvotní příčinou problému, než ho „konzervovat“ práškama. Jsi hodně ve stresu, v negativním prostředí??

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Budou obědy ve školkách a školách zdarma?

Obědy pro všechny děti zdarma? S tímto návrhem přišla bývalá ministryně... číst dále >

Atopický ekzém: Jde to i bez škrábání?

Atopický ekzém trápí 30 % světové populace. Z toho je téměř 20 % kojenců a... číst dále >

Články z Expres.cz

Tetování roku: Řepka chtěl mít na paži Kristelovou, dostal Krainovou!

Mělo to být vyznání lásky, prostřednictvím kterého všem dokáže, že právě... číst dále >

Vidíme ho naposledy? Postránecký se dnes rozloučí s Krejzovými, čeká ho boj o zdraví

Uvidíme ho ještě někdy před kamerou? Populární herec Václav Postránecký se... číst dále >

Články z Ona Dnes

Na plastiku jsem šla kvůli šikaně, říká kdysi obézní žena

Annie McManisová (25) z Nového Zélandu od mala zažívala kvůli obezitě šikanu.... číst dále >

Vážila skoro metrák a nevěděla, co na sebe. Po proměně se málem nepoznala

Velký váhový skok během těhotenství se podepsal na vizáži sympatické Aleny... číst dále >