dají se diskuze vytisknout??

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
534
9.8.06 14:27

dají se diskuze vytisknout??

Prosím potřebuji radu jak si vytisknout diskuzi.Určitě je někdo zvás kdo si z emimča něco tiskne a jak na to?Když zadám tisk stránky tak tam ta stránka nevleze celá a tak si stejně nic nepřečtu…
jestli jde o nastavení jak na to,na počítači jsem samouk..
když chci vytisknout diskuzi co má třeba jen dvě stránky tak to kopíruju do wordu,ale dlouhý diskuze to se nedá.......

třeba poradíte díky moc.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
224
9.8.06 14:28

Příspěvek upraven 31.10.19 v 12:44

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2733
9.8.06 14:31

taky mi to nešlo:/ chtěla jsem si kdysi vytisknout tu diskusi s recepty a nakonec jsem to pracně kopírovala do wordu:/

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
37
9.8.06 14:36

Ahojky…nemusi to byt az tak pracne to zkopirovat…staci,kdyz date kurzor nekam,co chcete okopirovat,kliknete 2×krat a pak date ctrl a…takto se vsechno oznaci…ve wordu uz jen date prikaz ctrl v…je to otazka 2minut…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
171
9.8.06 16:25

snad by taky šlo označit co chcete vytisknout myší, kliknout pravým tlačítkem a dát tisk a pak v okýnku tisk zaškrtnout Výběr…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
534
9.8.06 20:03

tak sem ráda,že nejsem sama komu to nejde,ale doufala sem že je na to nějaký fígl :?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2518
9.8.06 22:06

A co to zkusit „vyfotit“???

Stiskni tlačítko na klávesnici „Print Screen“ (vpravo nahoře), potom otevři v nabídce Start - Příslušenství - Malování a současně stiskni tlačítka na klávesnici CTRL+v a stránka se Ti „vyfotí“. A pak dej jen tisk:-)
Snad jsem to napsala srozumitelně :wink:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Psychologická poradna pro snažící se, těhotné i maminky