Dítě a nová přítelkyně nová maminka.

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
5
24.1.22 03:29

Dítě a nová přítelkyně nová maminka.

Ahoj, jsem zase naprostý nováček. Mě jméno je Honza 31 let.

Mám 6letou dceru která půjde v září do 1.třídy. Před 2 lety na pri autonehodě zemřela maminka a já dceru vychovávam sám. Dcera ví, že maminka je v nebčku. Teď do mého života vstoupila nová žena kolegyně z práce. Je o 5 let mladší ví že mám dceru. Jsme spolu od listopadu tedy randíme. Nic fyzické mezi náma ještě není. Ona bydlí ještě u rodičů v baráku a ka ve svém doplaceny z manželčiny pojistky. No a chtěl bych Anetu moji novou přítelkyni predstavit Lucince. Jen nevím jak a kde? Je lepší někde na neutrální půdě? Nebo u nás doma. Jak to dítě vezme? Nebo je lepší jít nejdříve k dětskému psychologoj? Prostě nevím aby to pro ni nebyl šok. A aby to vzala prostě že to může být nová maminka. Nebo mám počkat ještě nějaký čas až budeme spolu déle a více se poznáme? Až vyprší zamilovanost a bude z toho laska?

Budu rád za každý názor Honza.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
8742
24.1.22 04:02

Nová přítelkyně je mladší, nemá děti a bydlí u rodičů - jen dej pozor, aby byla dost vyzrálá na to, že by se měla postarat o rodinu i tvoji dceru. V jejím věku bych spíš čekala, že bude s někým zařizovat nové společné bydlení…
Kamarádku - tím, že to není vztah se vším všudy - bych dceři zatím nepředstavovala.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1104
24.1.22 05:00

@lasička1 mám totožný názor :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11577
24.1.22 05:44

Randite teprve od listopadu. Určitě bych přítelkyni dítěti ještě nepredstavila. Je brzy. A urcite bych ji neoznacovala jako novou maminku.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
34935
24.1.22 06:04
@Honza1991 píše: