Doporučený dopis do vlastních rukou, dodejka

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 25.06.19 19:11
Doporučený dopis do vlastních rukou, dodejka

Dobrý den,
Dnes mi přišla výzva k vyzvednutí doporučeného dopisu s dodejkou. Podle čísla jsem si našla, že šel z depa v Ústí nad Labem. Bydlím v olomouckém kraji a jsem studentka. Nevíte, co by to mohlo být? Nic jsem neobjednávala a ani jsem v Ústí nebyla

Reakce:
Lama Lama
Hvězda diskuse 53781 příspěvků 25.06.19 19:18
@Anonymní píše:
Dobrý den,
Dnes mi přišla výzva k vyzvednutí doporučeného dopisu s dodejkou. Podle čísla jsem si našla, že šel z depa v Ústí nad Labem. Bydlím v olomouckém kraji a jsem studentka. Nevíte, co by to mohlo být? Nic jsem neobjednávala a ani jsem v Ústí nebyla

he, se zaháčkuju, založila jsem si diskuzi pár vteřin po tobě. Přišlo mi to u Opavy a bydlím v praze. Navíc mám datovku, tak netuším, co mi může kdo chtít.

nozu
Extra třída :D 12580 příspěvků 25.06.19 19:58

Nemohou to být nějaké pokuty?

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 25.06.19 20:03

U mě asi ne, nejsem ani plnoletá:/

Cenarius
Zasloužilá kecalka 791 příspěvků 25.06.19 20:27

Ono tam muze byt jen tiskarna posty. Na ktere si to nekdo nechal vytisknout a poslat. Muze to byt kdokoliv a odkudkoliv. A nechapu proc na tohle zakladate diskuze a nejdete si to prebrat na postu. Jako kdyby tu lidi meli zazracne vestecke koule.

Lama Lama
Hvězda diskuse 53781 příspěvků 25.06.19 20:36
@Cenarius píše:
Ono tam muze byt jen tiskarna posty. Na ktere si to nekdo nechal vytisknout a poslat. Muze to byt kdokoliv a odkudkoliv. A nechapu proc na tohle zakladate diskuze a nejdete si to prebrat na postu. Jako kdyby tu lidi meli zazracne vestecke koule.
:* pac pošta má zavřeno a my jsme netrpělive a nedočkave.
j.a.n.i1
Hvězda diskuse 66886 příspěvků 25.06.19 20:54
@Lama Lama píše: