Dort s pařížskou šlehačkou

1612
9.6.11 08:59

Dort s pařížskou šlehačkou

Ahoj. Potřebuju poradit. Chci manželovi upéct dort s pařížskou šlehačkou. Zbožňuje ji. :mrgreen: (něco na styl Kuba dort apod.) Problém je v tom, že jsem úplný laik co se týká pečení, tak bych poprosila o jednoduchý recept nebo alespoň o podrobný, ale opravdu podrobný návod :lol: :lol: Pokud možno i obrázek jestli některá máte. Hrozně se mi líbí i takové co jsou ty cukrářské piškoty po obvodu, ale netuším jak moc je to těžké. Ještě jeden dotaz, kdybych koupila marcipám, zvládnu to potáhnout??? :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1943
9.6.11 09:12

Tak s dortíkem ti neporadím,já dělala zatím 3 a už vůbec ne podrobně :mrgreen: ,ale když si koupíš marcipán,tak ho vyválej mezi dvěma kusy potravinářské folie na placku a pak polož na dort.můžeš si pomoct i tím,že tu placku ovineš kolem válečku a pak přendáš na dort,uhladíš a ořízneš přebytky.
Ještě mrknu,jestli pro tebe nějaký podrobný návod na dort najdu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2480
9.6.11 09:20

Ahoj!

Co takhle zkusit místo dortu tuhle roládu?
http://www.mimibazar.cz/recept.php?…

Já ji dělala právě s pařížskou šlehačkou (použila jsem tu kupovanou v kelímku) a byla výborná. Úplně nejlepší by to bylo s banánem uvnitř.

Příspěvek upraven 09.06.11 v 09:20

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1943
9.6.11 09:20

To je můj úplně první dort(pro manžela) a dělala jsem ho letos.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1943
9.6.11 09:30

dobrej krémík http://www.toprecepty.cz/…rizsky-krem/
Bezvadnej recept na pařížák.Samozřejmně vzhled si uděláš podle sebe - http://www.urybicky.cz/…eci-polevou/
Ono je toho na netu spousta,ale tohle mám vyzkoušené.