Dostihy a sázky

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
9.4.21 02:03

Dostihy a sázky

Ahoj všem!

Mám dotaz, na který jsem si nikde nedokázala najít odpověď. Konkrétně jde o kartičku Finance - Renovuješ všechny stáje, za každý svůj obsazený dostih zaplať 500,–.
A k tomu hned uvedu příklad. Mám koně na kterém mám hlavní dostih. Znamená to, že budu platit 2500,– (jakože za 5 malých dostihů)?
Je to podle mě logický.
Avšak našli se přátelé, kteří si myslí, že “vidíš jeden dostih, platíš 500,–“, což mi přijde krátkozraký.
Bohužel nikde v pravidlech to nepopisují takhle dopodrobna, tak by mě zajímala vaše zkušenost, popř. jestli jste někde narazili na to, jak to má správně být. :D

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
9703
9.4.21 03:00

Hrajeme to tak, ze bys platila 500. Vubec by me to nenapadlo prepocitavat, myslim kolik dostihu bylo potreba k ziskani hlavniho dostihu. Pak je ve Financich jeste jina karticka, ktera vyslovne rika, ze za kazdy zluty dostih platis nejakou castku a za kazdy hlavni dostih jinou.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
9.4.21 03:24

@vasedcera: To sice ano, ale přece to nedává úplně smysl po logický stránce. Když budeš mít 4 malý, tak zaplatíš o dost víc, než za jeden velkej. Přitom z hlavního dostihu máš větší zisk. :nevim:

  • Citovat
  • Nahlásit
1918
9.4.21 04:54

Také hrajeme tak, že 500,– i za velký. Na této kartičce není napsáno kolik za který, ale za každý obsazený dostih. :nevim:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3750
9.4.21 05:22
@Yasmina21 píše:
Také hrajeme tak, že 500,– i za velký. Na této kartičce není napsáno kolik za který, ale za každý obsazený dostih. :nevim:

Velky dostih je bran jako hlavni, takze se za nej neplati, na myslis maji Jen ty male, takze mas tam 3 zaplatis 1500nevim zda mate starou verzi, tam je to Tak psane

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1918
9.4.21 05:29

@ladai Aha, no je fakt, že už jsem ji několik let nehrála, ale platili bychom i za velký. Máme taky starou verzi. Děkuju za informaci. :kytka:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4389
9.4.21 06:18

Velký dostih je taky dostih, zadne male uz tam nejsou. My platime 500 a nic neprepocitavame

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1978
9.4.21 06:59

To je teda fakt intimní dotaz, že se musíš schovávat za anonym. :roll:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1927
9.4.21 07:11

Ten velkej bereme taky za 500.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
74812
9.4.21 07:18
@Anonymní píše:
@vasedcera: To sice ano, ale přece to nedává úplně smysl po logický stránce. Když budeš mít 4 malý, tak zaplatíš o dost víc, než za jeden velkej. Přitom z hlavního dostihu máš větší zisk. :nevim:

Je to Tak prostě je výhodnější mít jeden velký, než 4 malé.
Celá ta hra je pitomá, tak proč ne zrovna pitomý způsob zpoplatnění dostihu. :jazyk:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
26809
9.4.21 07:54
@Anonymní píše:
Ahoj všem!Mám dotaz, na který jsem si nikde nedokázala najít odpověď. Konkrétně jde o kartičku Finance - Renovuješ všechny stáje, za každý svůj obsazený dostih zaplať 500,–.
A k tomu hned uvedu příklad. Mám koně na kterém mám hlavní dostih. Znamená to, že budu platit 2500,– (jakože za 5 malých dostihů)?
Je to podle mě logický.
Avšak našli se přátelé, kteří si myslí, že “vidíš jeden dostih, platíš 500,–“, což mi přijde krátkozraký.
Bohužel nikde v pravidlech to nepopisují takhle dopodrobna, tak by mě zajímala vaše zkušenost, popř. jestli jste někde narazili na to, jak to má správně být. :D

Hrávali jsme, že se platilo jen 500Kč. Když je někdo šikovný a dotáhne to až na hlavní tak pak šetří u této karty.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
21138
9.4.21 08:03
@Anonymní píše:
Ahoj všem!Mám dotaz, na který jsem si nikde nedokázala najít odpověď. Konkrétně jde o kartičku Finance - Renovuješ všechny stáje, za každý svůj obsazený dostih zaplať 500,–.
A k tomu hned uvedu příklad. Mám koně na kterém mám hlavní dostih. Znamená to, že budu platit 2500,– (jakože za 5 malých dostihů)?
Je to podle mě logický.
Avšak našli se přátelé, kteří si myslí, že “vidíš jeden dostih, platíš 500,–“, což mi přijde krátkozraký.
Bohužel nikde v pravidlech to nepopisují takhle dopodrobna, tak by mě zajímala vaše zkušenost, popř. jestli jste někde narazili na to, jak to má správně být. :D

Jenom 500.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2411
9.4.21 08:27

My to teda hrajeme podle pravidel, to znamená že za každý žeton 500. V pokročilé fázi hry tě to úplně vyždíme a končíš :lol:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
74812
9.4.21 08:33
@Markéta188 píše:
My to teda hrajeme podle pravidel, to znamená že za každý žeton 500. V pokročilé fázi hry tě to úplně vyždíme a končíš :lol:

no a velký je jako jeden žeton?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
9.4.21 08:46

Děkuju všem za názory. Ale stejně mi pořád vrtá hlavou jak je to správně. :lol: My jsme se u těch dostihů trošku rafli, protože jsme byli 2 na 2, a prostě mi to nedá spát. :think:

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat